כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כסף כמו מים: לעומק התודעה תשווק מוצרי "בריטה" ב-1.5 מיליון ש"ח

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.06.2011
/ 12:30

חברת השיווק לצעירים לעומק התודעה תטפל בתקציבה של חברת בריטה המשווקת מים מסוננים.

 

מדובר בסכום של כ-1.5 מיליון שקל. החברה הלקוחה יצאה כבר השבוע במהלך שיווקי עבור צרכני בקבוקי המים המינרליים.

 

הקמפיין קורא לשימוש בקנקן רב פעמי, החוסך בעלויות ובבקבוקי פלסטיק. זאת, בדומה למסר שמעבירות תמי 4 וחברות אחרות המשווקות מתקני מים.


באתר ICE צוין כי בשנת 2010 טופל תקציב הפרסום של בריטה במשרד הפרסום ברוקנר נטע יער. חלק מהפעילות היה גם בידיה של ג.יפית. התקציב עמד על כ-800 אלף דולר במחירי מחירון ובמחירים ריאליים מדובר במיליון שקלים. כך על פי יפעת בקרת פרסום.

תגובות
אין תגובות למאמר