כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק שעוני פולאר: רוכבים על ההצלחה של הטור דה פראנס

מאת: חדשות 'מפיק' /
22.06.2011
/ 15:03

חברת אגנטק, יבואנית שעוני הכושר פולאר, תחל בישראל פעילות שיווקית שתלווה את מרוץ האופניים טור דה פראנס (ה-98) כספונסרית.

 

המוטיב החוזר בפעילות – הצבע הצהוב – יכול לשרת בקלות גם את סגנית אלופת אירופה בכדורסל, מכבי תל-אביב. "צהוב זה הכל", קורא הסלוגן, מחווה לחולצה הצהובה אותה מקבל הרוכב המוביל במרוץ הענק.

 

הפעילות פונה לקהל הרוכבים החובבים והמקצועיים גם יחד. 100 אלף השקלים שיוקצו לטובת העניין יושקעו במשך חודש ימים בהנפקת מהדורה מוגבלת של מחשבון האופניים CS500TDF, שיהיה מחשבון האופניים הרשמי של הטור.

 

המחשבון יעוצב בגוני צהוב ועליו יוטבע לוגו התחרות. במקביל ייבנה אתר אינטרנט ייעודי, בו ניתן יהיה לצפות און-ליין בדופק של חלק מהרוכבים בתחרות ובמצבם הגופני. פרסום וקידום מכירות יגבו את הפרויקט בחנויות הספורט והאופניים.  

 

יואב צור, מנכ"ל חטיבת הבריאות והספורט באגנטק: "הקמפיין שלנו, הוא חלק מפעילות רחבה, חוצה יבשות סביב החסות הרשמית של פולאר עם תחרות האופניים הגדולה ביותר ואחת מתחרויות הספורט הפופולריות בעולם, בכלל. הבחירה ב-CS500 כמחשבון האופניים הרשמי של הטור דה פרנס מאפשרת לנו באופן טבעי, לצאת בקמפיין המבליט את יתרונות המותג עבור קהל הרוכבים. הקמפיין Yellow is Everything מסמל את העובדה שכל אחד רוצה את הצבע הצהוב - צבע שברכיבת אופניים, פירושו ניצחון".

 

אתם חלק מהפעילות? עדכנו אותנו!

תגובות
אין תגובות למאמר