כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדשה בענף: משימה אפשרית - שיווק ונראות בנקודות מכירה

מאת: חדשות 'מפיק' /
20.06.2011
/ 15:08

 

הדיה, מאחורייך. חברה חדשה לפתרונות נראות בנקודות מכירה בשילוב קידום מכירות הצטרפה זה מכבר לענף השיווק החוויתי. משימה אפשרית.

 

מנהליה הם שלושה: יוסי עמית, הבעלים והמייסד, אורי עמיר ושחר מחנאי. עמית ומחנאי מכירים היטב עוד מעבודתם המשותפת בחברה להזזת הרים, ואילו עמיר נדד במגוון תפקידים בתחום השיווק (סמנכ"ל לקוחות בסטוריטייל ובאימג'ין ומנהל חטיבת הקד"מ והדיירקט בחברה להזזת הרים).

 

השלושה הם בשנות ה-30 לחייהם, תושבי נס ציונה, רעננה ובנימינה בהתאמה. חמ"ל החברה "יושב" במושב חגור, ומפעיל משם חמישה עובדים קבועים תחת ההנהלה, ועוד כ-40 אנשי לוגיסטיקה ותפעול. לאלו מצטרפים מעת לעת אנשי קריאייטיב ואסטרטגיה.

 

מהצצה מהירה בבריף שדוור ללקוחות פוטנציאליים, עולה שלקוחות כבדי משקל (וכסף) כבר מצויים באמתחתם. עניין של חצי שנה בסך הכל. קבוצת שטראוס, יוניליוור, ריבוע כחול ודור אלון הן דוגמאות לכך.

 

עמית, הביג בוס, הקים וניהל את חטיבת הנראות והשטח בתקופתו כמזיז הרים, לפני כשבע שנים. לפני חצי שנה החליט לחתוך ולצאת לדרך עצמאית.

 

 

לא מוציא עיניים

 

"במהלך כמה פגישות שלנו הבנו את הצורך שקיים בשוק לחיבור של עולם הנראות בנקודות המכירה, לפעילויות שיווקיות", משיב עמיר לתהייה בדבר מקומה בענף של חברה נוספת בתחום. " אנחנו לא חברת קד"מ, אלא יותר פרסום ונראות בנקודות מכירה. זה עמוד השדרה שלנו".

 

"לתוך כל זה יצקנו תוכן של GIVE'S AWAY (מתנות ללקוחות/מוזמנים) ייחודיים בשיתוף חברה ישראלית-תורכית מתחום הפלסטיקה והנייר. למשל, שקית מתכלה עבור יינות, ערכת פופקורן שנפתחת במשיכת שתי לשוניות ועוד".

 

איך בטווח זמן כל-כך קצר גייסתם לקוחות גדולים כמו יוניליוור ושטראוס?

"כשהוחלט על המהלך הזה כל אחד מאיתנו ישב עם אנשי הקשר שלו ועם לקוחות שליווה אותם במשך שנים בפרויקטים. הם הלכו איתנו בגלל מי שאנחנו. הכל נבנה מהיכרויות קודמות.

 

אתם לא חוששים שהתחרות תהיה בעוכרכם בסופו של דבר? הרי נכנסתם לנישה שכבר קיימת.

"יש מספיק עבודה לכולם. תמיד יש עבודה לכולם. אנחנו מאוד מפרגנים לאחרים. אנחנו נותנים את הטוויסט שלנו, לבד מעולם התוכן של הנראות".

 

מה לגבי צפי למחזור שנתי ורווחים?

עמיר מהסס. "אני מעדיף לא לדבר על מחזורים וכסף. מעדיף לא להוציא את העיניים ולא לפתוח פה. אבל קיבלנו קריאת אמון מהרבה חברות בשוק שהיו צמאות לחברה מקצועיות שבנויה מבני-אדם".

 

אני שומע פה עקיצה מרומזת לעבר המתחרים?

"אני לא עוקץ פה אף אחד. אכן הלקוחות רוצים לראות תוצאות בשטח אבל מה שלא פחות חשוב זאת הדרך".

 

כיצד אתם משווקים את עצמכם?

כרגע אנחנו בפול 'הכלה' מבחינת לוח הזמנים, אבל השיווק שלנו כרגע מתמקד מפה לאוזן, ואנשים רואים עבודות שלנו ושואלים".  

תגובות
אין תגובות למאמר