כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זווית אישית: כיצד לבנות באנר מוצלח?

מאת: שלומית הרץ /
19.06.2011
/ 9:15

לבאנר אלקטרוני יש תפקיד מאוד חשוב, הוא המפתח לאתר החברה. לעיתים אנשים נוטים לזלזל במסר השיווקי שהם כותבים בבאנר ומעצבים אותו כלאחר יד. לידיעתכם הבאנר האלקטרוני לא מת ואף לפי נתונים ממחקרים שקראתי, השימוש בבאנר צפוי לעלות בשנה הקרובה.

הבאנרים המדוברים הם אינם המסנוורים או הקופצים (pop-ups) באתרי החדשות השונים, מדובר כאן על באנרים אלקטרוניים חכמים עם תכנים שיווקיים ממוקדים המבטיחים דבר מה אמיתי לכל המקליק עליו.

כיצד אנחנו, אנשי המרקום והשיווק, יכולים להפיק את המרב מההשקעה שלנו באינטרנט?

1. תנו לצרכנים שלכם את מה שהם רוצים, העבירו את המסר שאתם יודעים ש"ידבר אליהם", ענו על שאלה או נסו לפתור בעיה שלהם.

2. חלקו קופונים, הנחות ותמריצים שונים לכל המקליק על הבאנר.

3. דעו כי כמות ההקלקות אינו המדד היחיד למדידת אפקטיביות של באנר, לפי מחקרים שנעשו בארה"ב, נוכחותו במקום הנכון ועם המסר הנכון היווה חשיפה גדולה מאוד עבור המשווקים.

4. פרסמו באתר עם תוכן ממוקד לקהל המטרה שלכם ופחות באתרים כלליים יותר עם קהל מגוון.

5. פרסמו באנרים גדולים, ככל שהבאנר יותר גדול כן החשיפה שלכם באתר יותר גדולה.

6. פרסמו ביותר מאתר תוכן אחד ולתקופה ארוכה אם ניתן, צרכנים נוטים להקליק על באנרים שהם כבר ראו.

7. דף נחיתה לאיסוף מידע ולמתן המידע שהובטח – לאחר שהבאתם את הלקוחות להקליק על הבאנר שלכם תנו לו את מה שהבטחתם בין אם מדובר במתן מענה מקצועי, קופון או כל דבר אחר.

 

הכותבת הינה הבעלים ומנהלת פורטל מרקום.מול.

 

תגובות
אין תגובות למאמר