כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיצג ה"סוניק ויז'ן" בפלנטריום משווק גם כפלטפורמה לאירועים

מאת: חדשות 'מפיק' /
13.06.2011
/ 15:54

 

באחד מערבי חמישי האחרונים קיבלנו הזמנה לאירוע פתיחה של מה שהוגדר כ"מיצג וידאו חדשני ב-360 מעלות, שיובא מניו-יורק לישראל וטרם נראה כאן".

אנחנו, שכבר מורגלים בשפה היח"צנית המדוברת, הסכמנו להקריב את ליל חמישי העמוס בדרך-כלל ולהרחיק עד הפלנטריום שבמוזיאון רמת-אביב המנומנמת.

סוניק ויז'ן, זה השם, יתכן שחלקכם כבר שמעתם עליו. על כיפת הפלנטריום, הלבישו קטעי וידאו ארט דינאמיים סביב הצופים, בליווי סאונד וקטעי מוסיקה מז'אנרים שונים שנערכו כל אחד בהתאם לתצורות המוקרנות ממעל.

סוניק ויז'ן

המיזם כולו מצוי עדיין בהרצה מזה כחודש, ובינתיים משווק בעיקר לקהל הפרטי כ"משחק מקדים" לקראת הבילוי של ליל חמישי. בחוץ ממתין לבאים די.ג'יי ועמדת בייגלה ואלכוהול, וההקרנות מתבצעות נכון לעכשיו אחת לשבוע בלבד – ניחשתם נכון – בימי חמישי בערב. שתי הצגות בכל ערב.

כבר לפני כשבע שנים הועלה המיצג לראשונה בניו-יורק, ורק לפני כשנה וחצי החלו גישושים על "גיורו". מאחורי היוזמה עומדת משפחת ריפתין, האב אבי והבן יונתן. האחרון הוא ילד טוב הוד השרון, המתגורר כעת בתל-אביב, עובד למחייתו בגוגל ומסיים תכף תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול. בן 27 בסך-הכל. העסק משפחתי אמנם, אבל שותפים לו גם חברת אקליפטוס (מדיה דיגיטלית), דיסק אין הפקות (התאמה טכנולוגית של המופע לישראל), המוסיקאי לירון תאני ואשת יחסי הציבור נידר עוז.

סוניק ויז'ן

  

פונים למנהלות רווחה

תפסנו את ריפתין הבן לשיחה הבוקר, וגילינו שכל הקונספט מוקצה מעתה גם לטובת אירועי חברות, עובדים ולקוחות. אירוע ראשון בקנה, מסתבר, כבר יש (אירוע סגור לסוף יוני של "AHAVA ים המלח" בהפקת עידן חדש).

"המיצג הזה יכול לשמש בכמה פלטפורמות", אומר יונתן. "אחת היא כבילוי בערב לקבוצות אנשים או לזוגות. אופציה שנייה היא אירועי חברה לשעות הצהריים או הערב, צפייה משולבת בהרצאה חוויתית של לירון תאני (עורך הפסקול, י"ח). בנוסף, אפשר לשלב גם הרצאות או העברת תכנים מקצועיים בכל תחום שהוא, מחוץ למשרד. אפשרות שלישית היא לקידום מכירות והשקות מוצרים".

איך אתם משווקים את עצמכם עד עכשיו?

"כרגע אנחנו עובדים על פנייה בלתי אמצעית למנהלות רווחה, משהו די סטנדרטי, להציג את כל החבילה המודולרית הזאת. גם מבחינת הקייטרינג יש רמות שונות. הקייטרינג הוא של מסעדת אנינה במוזיאון, יש להם התמחויות בשירותי הסעדה לאירועים מהסוג הזה".

פניתם גם לחברות קידום מכירות?

"חברות קד"מ אין לנו כרגע, אנחנו לא פונים אליהן. אני מניח שזה יהיה בשלב הבא".

 הפלנטריום, חשוב לציין, לא שינה את ייעודו המקורי ועדיין מתקיימות בתוכו ההקרנות והסרטים הוותיקים של הכוכבים, בשעות הבוקר והצהריים המוקדמות. "ההקרנות שלנו לקהל הפתוח הן רק לימי חמישי, אבל למגזר העסקי פתוח בכל יום וכמעט בכל שעה", מבהיר ריפתין.

יונתן ריפתין

ריפתין

סוניק ויז'ן

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  נראה מגניב