כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פסטיבל בת ים לתיאטרון רחוב מחפש שותפי תוכן וספונסרים

מאת: חדשות 'מפיק' /
09.06.2011
/ 14:19

15 שנים מאז החל, פסטיבל בת ים לתיאטרון רחוב זוכה להנהלה אמנותית, שם, מיתוג וליין אפ מחודשים.

 

מפיקי האירוע, מחברת ארט לינק, עסוקים בשבועות הללו ובימים שנותרו עד האירוע בצירוף אמנים, מציגים ונותני חסויות – או בשפה המקצועית: שיתופי פעולה.

 

האירוע יתקיים השנה בין 23 באוגוסט ל-25 בחודש, וינוהל אמנותית על-ידי ליסה ג'ייקובסון וגיל בכר, מוותיקי תחום תיאטרון הרחוב בישראל.

 

מיקומה של הפעילות – אזור העסקים בעיר. המתחם מציע למבקרים נוחות, המתבטאת בין היתר בחניה ללא תשלום, שירות שאטלים, השכרת אופניים וריקשות, שטחי מנוחה ומזון ועמדות מידע.

 

אמנותית, מתוכננות הפקות מקור בבכורה ומופעים בסגנונות שונים החל מקרקס, מחול, ליצנות ותיאטרון. אחד הבולטים שבהם צפוי להיות מופע אווירי בגובה 50 מטר, בליווי להקת רוק חיה. האמנים מחו"ל שיציגו באירוע מגיעים מאירופה רובם ככולם, הווה אומר ספרד, איטליה, גרמניה, בלגיה, בולגריה ורוסיה.

 

שיתופי הפעולה שמחפשים המארגנים, מתייחסים לכמה פרמטרים. ראשית בתחום התוכן. אפשרות שנייה היא העמדת דוכנים ומיתוג בשטח הפסטיבל. שלישית – מודעת פרסומת בתוכניית האירוע או שילוב הלוגו בפרסומי ההפקה.

 

לפרטים נוספים על כך - הקליקו כאן

ליצירת קשר עם נציג ההפקה - הקליקו כאן

תגובות
אין תגובות למאמר