כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי מכיר את הדרינק שבקיר?

מאת: חדשות 'מפיק' /
09.06.2011
/

מיזם שיווקי חדש למשקה קוקה קולה ZERO, עושה שימוש במיצגי וידאו תלת-ממדיים שיוקרנו על מבנים עירוניים, קירות ואף כלי רכב.

 

בדומה למיצג בנק הפועלים בירושלים ביום העצמאות האחרון, יומחזו סיפורי וידאו באמצעות טכנולוגיה חדשה ("VIDEO MAPPING") . זו מסבה לצופים תחושה בה המבנים משתנים ומשנים את צורתם, בשילוב סאונד. "הלבשת" הסיפור על הבניין יוצרת אשליית תלת ממד.

 

בחברת השיווק פרומרקט, מסבירים במה דברים אמורים: "הרעיון האמנותי העומד מאחורי הטכנולוגיה הזאת הוא הניסיון לייצר דיאלוג בין האובייקט הקיים לתוכן האנימטיבי המוקרן על האובייקט. אובייקטים אלו יכולים להיות כל דבר תלת מימדי, החל מקוביות, רכבים, בניינים, בובות וכן הלאה.

 

"העוצמה שבה הוא ביכולת לשנות מבנה או אובייקט מבלי שהאובייקט ישנה את הזהות שלו ולכן הוא אובייקט קבוע שמשתנה תוך כדי דיאלוג אם המהות הבסיסית שלו".

 

המיצג התבצע ויתבצע בימי הסטודנט האחרונים ובפסטיבל טעם העיר הקרוב בגני יהושע. צפו בסרטון מתוך יום הסטודנט האחרון באוניברסיטת תל-אביב.

תגובות
אין תגובות למאמר