כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תקציב הפרסום והשיווק של פארק "שפיים" יטופל ב"שניידרמן"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.06.2011
/ 9:48

משרד הפרסום שניידרמן יטפל בעונה הקרובה בתקציב השיווק והפרסום של פארק המים שפיים, המשמש גם כמתחם לאירועים.

תקציב הלקוח: כחצי מיליון שקלים לעונה.

המשרד נמצא בבעלותה של נירה שניידרמן, שהקימה אותו לפני כשנה וחצי לאחר שניהלה בעבר את חטיבת הפרסום בארד תקשורת ובבאומן בר ריבנאי.

מנחם רז, מנכ"ל הפארק: "בעזרת שניידרמן, פארק המים שפיים ימצב את עצמו כפארק האולטימטיבי למשפחה הישראלית. אנו מצפים מהמשרד להוביל תהליך של חידוד המסרים, ושיפור המיקוד של הפארק בעיני הלקוחות לצד הגברת חשיפתו ללקוחות חדשים".

תגובות
אין תגובות למאמר