כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קריאייטיב: שגשוגו של קוד ה-QR בקידום מכירות בארה"ב

מאת: ריצ'ארד ה. לוי /
31.05.2011
/ 9:32

שגשוגו של קוד ה-QR בקידום מכירות בארה"ב

 

הודות למאמץ משותף של רשת המרכולים PRICE CHOPPER שבארה"ב וחברת דול מזון בע"מ, הטלפונים החכמים הניידים ביבשת אמריקה הצפונית, מצליחים לעודד צרכנים לאכול יותר סלט ולהגדיל את הכנסות החברות מחסה בשקית.

 

אחרי שנחנכו קודי ה-QR בכנס SHOWREEL האחרון בארץ, מוכיחות רשתות השיווק העולמיות שניתן לעשות שימוש בקודים גם בקד"מ קונבנציונלי. כזכור, קודי ה-QR הם קודים מצוירים שנראים כמו ציורי רורשאך. ה-QR מוטבעים על דף ומאפשרים סריקה שלהם באמצעות טלפון נייד, והעברת המידע הקיים על גביהם לשרת התוכן באינטרנט ואל מסך הטלפון.

 

בנובמבר האחרון, הקוד הוכיח את יעילותו גם לרשתות הקמעוניות ולחברות המזון השונות כאשר רשתCHOPPER  PRICE (ה"רמי לוי" של אמריקה אם תרצו) שלחה למעלה מ-40,000 גלויות מטעם דול הכוללות גם קוד QR וקוד קצר עבור הודעות SMS המהוות קופון הנחה של 1+1 עבור שקיות החסה והירקות החתוכים השונים.

 

הגלויות נשלחו ללקוחות של הרשת שהוכיחו זיקה לקניית סלטים מוכנים מראש. בנוסף, קיבלו הלקוחות דרך הקוד סיכוי לזכות ב 500 $ וחוברת מתכונים. מלבד הגלויה, כאמור, לא בוזבז נייר נוסף במסגרת הקמפיין.

 

התמה המרכזית של הקמפיין הייתה אחת שיכולה להתאים מאוד לתקופת החגים בארץ והיא התמקדה בהורדת העומס שהכנת ארוחת החג לאורחים בעזרת שקיות הסלט המוכנות מראש.

 

ניתן לתלות את הזמן הקצר הזמן הקצר יחסית שלקח למסע הפרסום לצאת לפועל, חודשיים משלב הרעיון ועד ההשקה, בזה שנעזר בחלקו על ידי טכנולוגיה חדשה מ- HP . מדפסת הדפוס הדיגיטלי, אינדיגו 5500, המאפשרת הדפסת דימויים משתנים יחד עם התאמה אישית לנמען בלחיצת כפתור אחת.

 

"במסע פרסום שכזה, אין לנו זמן לבזבז על בדיקות והתאמה. כל דקה היא חשובה, מה שהופך את הדפוס דיגיטלי ליעיל מאוד" מספרת  טפני בי היל, מנהלת הפיתוח העסקי ב HP. "כך הצלחנו להדפיס 40,000 גלויות שיהיו מוכנות לשליחה תוך חמש או שש שעות בלבד" היא מוסיפה.

 

התוצאות לא איחרו לבוא והשימוש בקופונים של דול סלטים הוכפל. כיום, עובדים בדול על הגדלת השימוש בקודים בכל רחבי המדינה.

 

 

*מתוך האתר האמריקני promomagazine.com (מאנגלית: יערה רובינזון)

 

קריאייטיב: הדרך של נסקפה מוולמארט אל הפייסבוק

 

קריאייטיב: תושבי סיאטל לומדים להכיר את הקוסקוס

 

ארצות הברית: להתגלח בלי להתקלח

תגובות
אין תגובות למאמר