כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כותבים למגירה? אורנג' וסטימצקי יימכרו את הספר שלכם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.05.2011
/ 9:00

יתכן שלאחרונה יצא לכם לשמוע את צמד המילים "דמוקרטיזציה בשיווק", טייטל המתאר במהודק תופעה הולכת וגוברת לאחרונה של מעורבות צרכנית יתרה בקמפיין של חברות מוצרי צריכה.

 

כעת, מעט לפני שבוע הספר, הכירו את ה"דמוקרטיזציה בכתיבה". חברת הסלולר פרטנר ורשת הספרים סטימצקי הכריזו אתמול (א') על מיזם משותף, המזמין כותבים מתחילים – למגירה בעיקר – לממש את תאוותם הטקסטואלית ולהוציא לאור ספר פרי עיטם תחת כותר חדש: "החממה הספרותית".

 

תמורת השקעה של 11 אלף שקלים מצידו של הכותב, תבצע סטימצקי את מלאכת סינון התכנים, ההדפסה וההפצה בסניפיה, והספרים יימכרו במחיר של 12.9 שקלים ליחידה ויינתנו להורדה תמורת תשלום בחנות ספרים דיגיטלית של אורנג' בסמארטפונים ובאייפד.

 

בתום שנה יפוג תוקפו של החוזה בין שתי החברות לבעל הזכויות על הספר. ההכנסות יחולקו על-פי קריטריונים שנבנו מראש, בין שלושת המעורבים במיזם. הספרים יפורסמו ללא עריכה, ובלבד שתכניהם לא יהיו פוגעניים.

תגובות
אין תגובות למאמר