כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מומלץ בחום: מעכשיו ניתן להמליץ על נותני שירות באתר "מפיק"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.05.2011
/

פתגם ידוע בדת היהודית קובע ש"צדיקים – מלאכתם נעשית בידי אחרים".

 

באדפטציה לעולם העסקים ולענף האירועים והשיווק בפרט, אפשר להניח שכאשר לקוח (פוטנציאלי או ממשי) משגר עבור בעל העסק המלצה אישית לחבריו ולמכריו, אין שירות טוב מכך. לא רק שירות, עבודה שיווק והפצה שאין שני לה, ובלי כל מאמץ או השקעה כספית מצדו של הבעלים. אם תרצו, שיווק מפה לאוזן -  גרסת המאה ה-21.

 

כשהממליץ אינו אלמוני ופרטיו מופיעים לעיני כל, ערכו של הפידבק גדל עשרות מונים. אי לכך, באתר 'מפיק' בעיצובו המחודש חשבו על העניין, והוסיפו לכל אחד מכרטיסי הלקוח את אופציית ה"המלצה" – RECOMMEND.

 

הקלקה עליה, מקשרת את המפרסם ישירות לפרופיל הממליץ ברשת הפייסבוק, ועל-ידי כך נמנעים זיופים או מקרים מביכים שבהם "הנחתום (או מי מטעמו) מעיד על עיסתו". יתרה מזו, כל ממליץ יכול לפדבק פעם אחת בלבד.

 

 

ערימת מחמאות

עבור המפרסם, מדובר בכלי שרת חשוב מאוד לא רק בשל זהותו של הממליץ וההרגשה הטובה שבעצם המחמאה שנתן. עיון מעמיק יותר במאפייניהם, עשוי לתת אינדיקציה כללית על פרופיל האנשים הבאים במגע עם החברה ולהתאים בעתיד את פעילות החברה ומוצריה על-פי אותן תגובות.

 

למותר לציין, שבאמצעות כלי ה-RECOMMEND לא ניתן להשמיץ אלא רק לבחור האם ועל מי להמליץ ועל מי לא. ההמלצה מופיעה על קיר העסק כ"עדכון חדשות" בפייסבוק. יתר על כן, ספקים שעל "קירותיהם" הווירטואלים ייערמו קומפלימנטים עם הזמן, ייתפסו מטבע הדברים כאמינים ואיכותיים יותר, ומכאן יזכו לפניות רבות מאחרים.

 

פורטל מפיק מזמין את הגולשים להיות אקטיביים ולהמליץ על הספקים, ש"הרוויחו" את זה בעבודה ושירות טוב. את כפתור הרקומנד תוכלו למצוא על כרטיסי העסקים, המופיעים באינדקס הספקים באתר.

תגובות
אין תגובות למאמר