כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ארוחות הערב של תנובה - בהפקת פרומרקט

מאת: דסק חדשות, פורטל מפיק /
11.07.2007
/ 15:34

חברת הקד"מ פרומרקט פותחת בפעילות שטח ייחודית עבור חברת תנובה.

 

במסגרת הפעילות, יוקמו ברחבי הארץ מיצגים המדמים משפחות שיושבות לסעוד את ארוחת הערב. ה'משפחות' ימוקמו ברחובות מרכזיים, בתחנות רכבת ובעורקים ראשיים נוספים, וישמשו מיצד אומנותי חי.

 

כל 'משפחה' מורכבת מארבעה שחקנים, שיסבו לשולחן ויאכלו ארוחת ערב אמיתית שתורכב ממוצרי החלב של תנובה.

 

הפעילות הנ"ל מהווה חלק מקמפיין רוחבי של תנובה, שיחל בימים אלה. תשלובת החלב הגדולה בארץ יוצאת, באמצעות הקמפיין המשולב, במהלך המשך לניכוס סיטואציית הצריכה של ארוחת הערב למותג 'גבינות תנובה'.

 

נקודת המוצא למהלך היא קצב החיים המודרני, שאינו מאפשר הזדמנויות רבות למפגשים משפחתיים. את ארוחת הבוקר רבים אוכלים בעמידה או ליד ההגה בדרך לעבודה; את ארוחת הצהריים ממהרים לסיים לפני שחוזרים לשולחן העבודה, וכאשר לבסוף חוזרים הביתה עייפים, 'חייבים' לקחת את הילדים לחוגים או לחברים.

 

כך, לדברי המפיקים, קורה שההזדמנות היחידה כמעט לשבת ולדבר בשלווה עם הילדים היא בזמן ארוחת הערב.

 

"סיטואציית ארוחת הערב המשפחתית עומדת בהלימה מלאה עם ערכי המותג שלנו", אומרים בתנובה, "ולכן החיבור השיווקי הינו מתבקש מבחינתנו. מדובר על פרוייקט ארוך טווח שבאמצעותו ננסה לעודד את הציבור לחזור ולשמר את זמן האיכות של ארוחת הערב".

 

הקמפיין יתקיים גם ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט במקביל.  'תנובה' השקיעה בפרוייקט 850,000 שקלים.

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  ארותח ערב תנובה
כתבות נוספות: