כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שבועות: חברות החלב מסתערות על הצרכנים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.05.2011
/ 10:16

בעוד כשבועיים חג השבועות, וחברות החלב בעיצומה של הסתערות רבתי על הצרכנים בכל הגזרות – גבינות "בסיס" וגבינות פרימיום בעיקר.

 

תנובה, שטראוס, גד וטרה השיקו מוצרים חדשים, וישקיעו יחדיו 12 מיליון שקלים כדי לככב על שולחן החג שלכם.

 

נתון מעניין נוסף נוגע למספר הדיילים. העיתון גלובס דיווח כי כ-1,000 דיילים של כל החברות הללו יעשו ימים כלילות בנקודות המכירה, בפעילות קידום מכירות יוצאת מגדר הרגיל.

 

בפילוח לפי חברה, 4 מיליון שקלים תשקיע תנובה בשיווק לחג ותעסיק כ-500 דיילים בשטח. שטראוס תשקיע רק מחצית מהסכום, ואילו טרה מפתיעה ו"תשים" 3 מיליון שקלים על פרויקט שבועות. ב"גד" יקצו סכום דומה ו-350 דיילים בנקודות המכירה. כמחצית מהתקציבים הללו, אגב, מופנים לפרסום.

 

"לחג השבועות יש חשיבות ברמה תדמיתית", אמרה לגלובס ענת גרוס-שון, סמנכ"ל השיווק של תשלובת החלב בתנובה. "בחג הכי גדול של הקטגוריה, אם אתה לא פעיל בו - אתה הופך להיות פחות רלוונטי תפיסתית בעיניי הצרכן. זה כמו החומוס ביום העצמאות שאם אתה לא שם, אתה לא קיים".

תגובות
אין תגובות למאמר