כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין הנשים בחלון ראווה זכה בפרס בתחרות clio בניו-יורק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.05.2011
/ 15:21

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ואשת יחסי הציבור דניאלה רייבנבך זכו אמש בפרס הברונזה בתחרות הפרסום clio הנערכת מדי שנה בניו-יורק.

 

ההוקרה ניתנה בגין הקמפיין החברתי של המטה למאבק בסחר בנשים בדיזנגוף סנטר באוקטובר האחרון. את המיזם הפיקה בפועל (ובהתנדבות) חברת EXP אייל נאור. בתחרות זכו בפרסים גם באומן בר ריבנאי (עבור קמפיין לסאצ'י שוויץ) וגיתם BBDO (עבור קמפיין הובה בובה).

 

תזכורת: עוברי אורח שנקלעו במקרה למרכז הקניות הוותיק הרימו גבה, כאשר נתקלו בנשים אמיתיות המדמות בובות בחלון ראווה של חנות אופנה כביכול. על כל אחת מהדוגמניות הוצמד תג מחיר, ושם החנות היה WOMAN TO GO. המשמעות ברורה: צריכת שירותי מין ראוי לה שתיחשב כעבירה פלילית.

 

רייבנבך אמרה לאחר הזכייה: "המטרה המרכזית של הקמפיין הייתה קריאה לשר המשפטים – יעקב נאמן, לאמץ הצעת חוק ממשלתית שתקבע כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי. הנהלת דיזנגוף סנטר, ברשות משפחת פילץ ומשפחת פלטו שרון, מקירות בחשיבות הנושא ורואים בדיזנגוף סנטר את 'הכיכר המרכזית' של תל-אביב וישראל , להעברת מסרים חברתיים".

 

וומן טו גו

 

וומן טו גו

 

 

גבר, כמה היית שם על קטיה?

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  יפה