כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

את ילדה טובה? היזהרי מצרכני דאודורנט AXE החדש

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.05.2011
/ 10:15

יוניליוור משחררת לשוק וריאנט חדש של דאודורנט הגברים אקס (AXE), וממשיכה עם הקו הפרסומי השוביניסטי, ה"מסייע" לצרכנים הזכרים לחזר ו"ללכוד" כמה שיותר בנות – "אפילו את הילדות הטובות".

 

הקמפיין, מבית מקאן דיגיטל, משלב סרטון פרסומת בכלי התקשורת, יישום סלולרי חדש ופעילות אינטרנטית במועדון הגברים של המותג בפייסבוק (AXE MEN CLUB) בהשקעה בת 5 מיליון שקלים.

 

לקראת חשיפת המוצר, בוצע משאל פייסבוק קצר בקרב 52 אלף חברי המועדון בנוגע לתפיסותיהם באשר ל"הילדות הטובות הקשות להשגה".

 

מתשובות הגולשים עולה כי מקום מרכזי למצוא ילדות טובות הוא קניון רמת אביב (קרוב למחצית מהמשיבים). ילדה טובה מאופיינת בעיני הגולשים כבחורה בעלת תואר ראשון ושאיפות – 70 אחוזים השיבו כך.

 

אקס אקסייט

 

 

היי לכיבוש

 

האפליקציה לסמארטפונים הולכת צעד אחד "קדימה" בנדון, ומאפשרת לצרכן לסרוק את תווי פניה או תמונתה של בחורה, ולקבל ניתוח אופי וכלים שיסייעו לו להתחיל איתה. האפליקציה "מתכתבת" עם קמפיין הפרסומות, ומציעה לגברבר כלים נוספים לכבוש את בנות המין היפה.

 

בסרטון מוצגת חבורת מלאכיות יפיפיות הנופלות על העיר מן השמים. המלאכיות נמשכות לכיוון הכיכר המרכזית של העיר בה נמצא בחור המתחיל את יומו, אחרי שריסס עצמו באקס החדש. המלאכיות שנשבו בקסמי הבחור, שוברות את ההילות שלהן ומתמסרות לעולם הארצי.

 

שולי כרמל, מנהל שיווק תחום הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "כמותג המוביל בתחום הטיפוח לגברים, מחויב אקס לחדש ולרגש את קהל המטרה שלו מידי עונה. השנה לוקח על עצמו משימה מאתגרת במיוחד: סיוע לבחורים בהשגת הילדות הטובות – הקשות ביותר לכיבוש. אנו בטוחים כי הניחוח החדש והפעילות התומכת יזכו להצלחה רבה וימשיכו לחזק את מעמדו של AXE כמוביל עולם הטיפוח הגברי בארץ ובעולם".

 

תגובות
אין תגובות למאמר