כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אהבה בסוף הקיץ: צרכני קוקה קולה "ייעצבו" לעצמם את החופש הגדול

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.05.2011
/ 12:03

השמועות על "מותו" של "קוקה קולה וילג'" בחורף האחרון מתבררות עכשיו כנכונות.

 

בתום שלוש שנים של מיזם הקיץ הקודם, תחנוך החברה המרכזית בחודשים הבאים את הפעילות החוויתית החדשה שלה לנוער, השנה וכנראה גם בשנים הקרובות – קוקה קולה SUMMER LOVE.

 

בבסיס הקונספט עומדת המילה (הכל-כך משומשת ועדיין, עושה את העבודה) "עיצוב" בצד מעורבות צרכנית מובהקת. כלומר, מתן בחירה חופשית לצעירים לעצב לעצמם את חופשת הקיץ שלהם, תוך יכולת לבחור מתוך מגוון עולמות תוכן ואטרקציות.

 

בהקצאת משאבים של 20 מיליון שקלים, תעמיד החברה בפני בני הנוער, באתר אינטרנט ייעודי, אפשרויות בילוי, אירוע, או מוצר נחשק.

 

במחזורים קבועים בני שלוש פעמים בשבוע, הגולשים יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם. אלו שהצביעו לאופציית הבילוי שתזכה למרב הקולות, יקבלו אותה.

 

 

"חוויות וריגושים"

 

שיאו של הפרויקט יהיה פסטיבל ליל האהבה שיופק בט"ו באב (ספין-אוף לפסטיבל ליל אהבה בצמח המיתולוגי), שעה שבמרכזו יתקיים מופע רב אמנים. וגם כאן, התוכן הבידורי ייבחר על-ידי עשרות אלפי הצעירים שיוזמנו. האירוע יחל בשעות אחר-הצהריים ויסתיים למחרת בבוקר.

 

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה: "המהלך מיישם הלכה למעשה את התפישה שלנו, הדוגלת במעורבות מקסימלית של הצרכן בכך שהוא נותן לבני הנוער את היכולת להשפיע ולקבוע מאילו אירועים, חוויות וריגושים הם ייהנו. במקביל, המהלך מיישם את תפיסת המותג של קוקה-קולה, 'לאהוב את החיים', ומכאן מקור השם Summer Love - קיץ שכולו אהבה".

 

ההרשמה לפעילויות תחל ב-1 ביוני, במקביל ל"התרחשויות" בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה. מוגבל לגילאי 15-18 בלבד. הפקה: פרומרקט.

 

 

עד 125: קוקה קולה מפגיזה בהפקת יום הולדת באטלנטה

 

תגובות
אין תגובות למאמר