כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מעורבות צרכנים: הגולשים קבעו - ביסלי שפיץ

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.05.2011
/ 15:51

זוכרים את ה"ביסלי ???" שאסם שחררה לשוק כדי להרחיב את מעורבות צרכניה?

 

תזכורת: החברה החלה לפני כמה חודשים מוצר חדש בסדרת ביסלי הוותיקה, אך הותירה אותו ללא ציון שם הטעם.

 

במקום זה, הוזמנו הצרכנים להציע שמות למוצר ולהצביע עבור השמות שהוצעו, בפייסבוק.

 

שימו לב לנתונים עליהם מדווחת החברה: יותר מ-31 אלף שמות הוצעו בדף ביסלי ברשת החברתית, וכמעט 70 אלף הצבעות נרשמו.

 

השם שנבחר: ביסלי שפיץ. הפייבוריטים האחרים היו "מג'יק", "סורפרייז" ו"מאנצ'י".

 

המהדורה המיוחדת של השפיץ החלה משווקת ב-1 במאי.

 

 

באיזה טעם הביסלי החדש שיצא לשוק? הצרכנים יקבעו בדיעבד

תגובות
אין תגובות למאמר