כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מנסה להתאושש מהחורף: קסטרו פותחת תערוכת גראפיטי ואופנה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.05.2011
/ 16:46

 

אחרי חורף קשה במיוחד - בסופו הודה מנכ"ל קסטרו גבי רוטר ש"כשכולם הלכו עם שורט'ס וכפכפים, אנחנו מכרנו מעילים" - מנסה רשת האופנה הוותיקה להמציא את עצמה באמצעות מיזם אמנות רחוב חדש תוך שימוש ב-14 אמני גראפיטי מקצועיים.

 

"קסטרו סטריט פרוג'ט", שמו של הפרויקט, נחנך הבוקר בנמל יפו. עיקרו בתערוכת יצירות גראפיטי ומיצגי וידאו ארט מבוססי הקונספט, בצד מכירת ליין מוגבל של חולצות טי-שירט שעליהן מודפסות היצירות (ראו צילום).

 

לשם כך נשכרו שירותיהם של אמני גראפיטי מקצועיים ממדינות שונות בעולם אבל גם מישראל. אלו וגם אלו "יתלבשו", תרתי משמע, על 5 האנגרים עזובים ומכוערים בנמל יפו העתיקה, ויהפכו אותם למונומנטים נאים יותר לעין. 17-21 במאי, למי ששאל.

 

בחנות התערוכה, שתוקם כ"פופ אפ סטור" למשך חמשת ימי האירוע, תימכר הקולקציה המדוברת, אותה עיצבו במשותף אותם אמנים ומעצבי האופנה של הרשת. 50 דגמי חולצות טי בסך הכל. 

 

הסלוגן והמסר שיועברו בקמפיין הנלווה נסוב על יציאה מהבית: "צאו להפגין אהבה". בקרוב בפרסומות.

 

קסטרו יפו

(צילום: יוסי חטב)

 

"זה פרויקט שכולו שיווק", אמר הבוקר רוטר במסיבת עיתונאים שכינסה החברה בנמל. "חשבנו איך יוצרים ערך בעולם תחרותי. לפני שנתיים עשינו תהליכים מיתוגיים כדי לעמוד בתחרות ונכנסנו ל-DNA של החברה שלנו.

 

"הבנו שיש לנו בית אופנה עם ערכים תל-אביביים אורבניים, תשוקה לעשייה והנאה ממנה. וזה גם אנחנו מול ה"אני", מול הלקוח והקהילה.

 

"בפרויקט הזה רצינו להביא לביטוי חשיבה אחרת של הסטודיו שלנו, וליצור בידול מול מותגי האופנה הגלובליים הפועלים כאן תוך חיזוק קטגוריית חולצות הטי", הסביר.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר