כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ה"קיר" המפלצתי של אנרג'ייזר בפייסבוק: 15 מטר גובה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
03.05.2011
/ 14:50

שילוב בין פלטפורמות שיווקיות שונות, לטעמנו, מניב בדרך כלל תוצאות מעניינות שלא נראו פה קודם.

 

אנחנו לא מדברים על קמפיין פייסבוק תומך קד"מ, או על מיתוג מדפים בסופר כגיבוי לפרסומת בטלוויזיה. אבל כאשר מצטלמים באירוע או בתערוכה, נניח, ומקבלים את התמונות ישירות לפרופיל הפרטי ברשת חברתית, זו דוגמה לכך.

 

המחשה נוספת לעניין הנ"ל הוא מהלך חדש של יצרנית סוללות אנרג'ייזר, המגדיר מחדש את המושג "קיר" בפייסבוק.

 

החברה העלתה מעל שווארמה דבוש מול כיכר רבין בתל-אביב את קיר הפייסבוק הגדול בעולם (לטענתה). זהו שלט חוצות לכל דבר, שמרכזו הוא מסך ענק ואמיתי המציג את ההתרחשויות בו זמנית בקיר הפייסבוק של המותג.

 

פירושו של דבר: כל גולש שיעלה לדף תמונות אישיות או סטטוסים, יוכל לצפות בהם בענק על-גבי השלט (בדיליי של כמה שניות, לצורך צנזור תכנים בעלי אופי פוגעני).

 

כחצי מיליון שקלים הושקעו בפרויקט, שבוצע באמצעות משרד זרמון גולדמן. גובהו של הקיר 15 מטרים ורוחבו חמישה מטר.

 

במקביל, יתקיים בפייסבוק קמפיין בכיכובו של שפן אנרג'ייזר, במהלכו תתקיים תחרות 'לייקים' עם מכשירי iPad שיחולקו לזוכים.

 

קיר חוצות אנרג'ייזר

 

תגובות
אין תגובות למאמר