כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מנהל השיווק של דיסקונט - איש השיווק לאפריל 2011

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
03.05.2001
/ 12:32

מנהל השיווק של בנק דיסקונט, רוני פלד, נבחר לאיש השיווק לאפריל 2011.

 

פלד נבחר על-ידי הוועדה האחראית באיגוד השיווק, הבוחרת מדי חודש בחודשו את איש המקצוע שבלט בתחום.

 

העילה להעדפתו היא קמפיין "מפתח דיסקונט", שהפך את כרטיס האשראי של הבנק ל"גורם מרכזי בשימור לקוחות קיימים, כמו גם לגיוס חדשים". זאת באמצעות מתן הנחות והטבות מחד למחזיקי הכרטיס, ומאידך לחסוך כסף בתוכנית חיסכון "מפתח" חדשה, בשלוש דרכים. האחת, עיגול סכום הקנייה לטובת החיסכון; הנחות במאות בתי עסק שאת סכומן ניתן להעביר לאותה התוכנית; וקביעת סכום מינימלי שייכנס בכל חודש לחשבון החיסכון.

 

מספר המצטרפים עמד על יותר מ-280,000  לקוחות.

 

פלד משמש מזה כשנתיים בתפקידו כמנהל השיווק והפרסום. קודם לכן היה מנהל התקשורת השיווקית בבנק בו הוא עובד 29 שנים.

 

 

רוני פלד

פלד (צילום: איגוד השיווק)

 

תגובות
אין תגובות למאמר