כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: רק על הפסים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.04.2011
/ 13:22

 

השנה כבר חשבנו ששכחו אצלנו את "יום השקר הבינלאומי" שחל ב-1 באפריל. מסתבר שטעינו.

 

מותג השעונים הוותיק סווטש יצא בקד"מ זברות אנושיות שחור-לבן ברחבי תל-אביב, חלק מפעילות בינלאומית להשקת סדרת שעונים חדשה.

 

במוקדי תעבורה בתל-אביב, לונדון, פריז, ניו-יורק, ברלין וציריך הסתובבו דיילים לבושים בחליפות זברה על אוטובוס פתוח וממותג.

 

הקונספט: ביום השקר, הזברות צדות בני אדם ולא להיפך (אבל מי צד זברות?!).

 

בתחנות היעד חילקו המפוספסים לעוברים ושבים שוברי הטבה מותני קנייה מהקולקציה החדשה. את הפעילות ליוותה תזמורת חיה וצלמנייה ניידת. התמונות שצולמו הועלו לפייסבוק ותויגו.

  

 קד"מ סווטש

 

סווטש קד"מ

 

קד"מ סווטש

 

 

 

 

 

הפקה: אינטלקט

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר