כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בירה, טלפון ולדיוטי: היינקן מצטרפת לבזק במיתוג נתב"ג

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.04.2011
/ 14:45

מותג הבירה היינקן (טמפו) החל השבוע לפרסם על שלטי החוצות ההיקפיים באולם הנכנסים של נמל התעופה בן-גוריון.

 

עד לאחרונה, שלטה חברת בזק ללא עוררין בשטחי הפרסום במתחם העגול שבטרמינל 3. כעת, משנה חברת התקשורת את מיקום פרסומיה בנתב"ג ומעתיקה אותו לאולם הכבודה בהשקעה של כמיליון שקלים לשנה.

 

טמפו השקיעה בפרסום לפי דיווחיה כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין החדש מתחבר לעמיתו הבינלאומי, בצירוף הסלוגן "Open your world".

 

בזק תציב באולם שלטים גדולים וכן תשלט את מסופי המזוודות עם מסרים מתוך הקמפיין לתקשור ירידת מחירי הקישוריות.

 

העיצוב הוא של אדלר-חומסקי ועבודות השילוט בוצעו ע"י חברת ברעם, בעלת הזיכיון לביצוע עבודות שילוט בנתב"ג.

 

 

 

היינקן שילוט נתב"ג

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

 

בזק מיתגה את נתב"ג במיליון שקלים

 

"בזק" החליפה מיתוג המתחם העגול בנתב"ג

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר