כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נבחרו עשרת האייקונים בקמפיין האינטראקטיבי של "ספרייט"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.04.2011
/ 15:33

 

תם השלב הראשון בקמפיין האייקונים של ספרייט.

 

גופיית סבא, מוכרי ארטיקים בים, תליון חי, פלאפל, מנגל, מטקות ,סוכת מציל, כובע טמבל, ארטיק ופחי צפרדע - אלו הם עשרת האייקונים הישראלים שנבחרו על ידי הגולשים כבולטים, המסמלים ומייצגים את התרבות וההוויה הישראלית.

 

בשבועות האחרונים ניהל מותג המשקאות מבית קוקה קולה ישראל מהלך תדמיתי אינטראקטיבי לרענון עשרה דימויים מובהקים של ההוויה המקומית, מתוך רשימה של 25 אפשרויות.

 

ה"רענון", מילה שמתכתבת עם המוטו המוביל את המשקה בפרסומיו לאורך השנים האחרונות, התבצע בעזרת תוכנה מיוחדת בדף הפייסבוק של ספרייט.

 

כל אחד מהגולשים הוזמן להציע את פרשנותו האישית לכל אחד מהדימויים. הגולש שהציע את האייקון שיזכה במקום הראשון, יקבל חופשה זוגית בקלאב מד באירופה.

 

עיצוב הלוגו, המוצרים ונקודות המכירה בוצע על-ידי סטודיו פרומרקט.

 

 

ספרייט קמפיין אייקונים

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר