כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"קבוצות המיקוד" בשירות הצבא: כ-130 אלף מארזי שי יחולקו למתגייסים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.04.2011
/ 9:53

מועדון ההטבות לחיילים של האגודה למען החייל ("יותר") בשיתוף עם חברת הסלולר פלאפון יחלקו בקרוב כ-130 אלף מארזי שי למתגייסים ולמועמדים לשירות צבאי ("מלש"בים").

 

הערכות כוללות מוצרים שונים שנבחרו בתהליך של קבוצות מיקוד, המאפיין בדרך-כלל בסיס לאסטרטגיה שיווקית של חברות מוצרי צריכה ומשרדי פרסום ושיווק. בין המוצרים הללו: פנסי שטח, ערכות רחצה ללוחמים, סלי כביסה ועוד.

 

כחלק מכך, הופקו כ-70 אלף ערכות לחלוקה בשרשרת החיול, 40 אלף ערכות לחלוקה במסגרת פעילות "מיטב", לשכת הגיוס הניידת של צה"ל, כ- 15 אלף ערכות לחיילות לחלוקה במסגרת ביקור תיכוניסטים במיצג חיילות בבסיס תל השומר, ועוד 6,500 ערכות ללוחמים שיחולקו להם במסגרת נופש מבצעי. הערכות יחולקו במהלך החודשים הקרובים בתיכונים, בלשכות הגיוס ובכפר הנופש לחיילים באשקלון האגודה למען החייל.

 

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "פלאפון רואה בחיילים קהל אסטרטגי אותו היא מטפחת בשיתוף האגודה למען החייל ומועדון יותר. לצד המסלולים והתעריפים האטרקטיביים ביותר, אנו מלווים את החיילים עוד טרום הגיוס ומנסים להקל עליהם ככל שניתן את תקופת השירות הצבאי באמצעות מתנות והטבות".

 

אשר אזולאי, מנכ"ל מועדון "יותר" מסר "מועדון יותר מסייע לחיילים בחסכון של עשרות מליוני שקלים מדי שנה, ומקדיש תשומת לב מיוחדת למתגייסים הטריים. אנו מברכים את המתגייסים לרגל גיוסם ומודים לפלאפון על תרומתה יוצאת הדופן לרווחת חיילי צה"ל ".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר