כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מאחורי הקלעים: מי אתה, איתמר מלול?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.03.2011
/ 12:19

איתמר מלול, מדוע אתה סבור שמגיע לך ראיון אישי בחדשות 'מפיק'?

"בשיא הצניעות, עשיתי פה שינוי בכל הקשור לשימוש בשחקנים כחלק משיווק חוויתי".

 

כזה הוא איתמר מלול (31), או "איתמר שחקנים" -  הכינוי שדבק בו  - מאמין לכל מילה של עצמו. אייקון צבעוני וקפריזי שלא כולם יודעים איך לאכול, אבל בסוף כולם סולחים לו. ילד שמנת ממושב נתיב העשרה שהחל את דרכו המקצועית כשחקן בתול בבית צבי, כשלימים מצא את עצמו מזיע בתוך בובות ענק, מפלרטט עם עוברי אורח אנונימיים.

 

בין אם אתם מסמפטים אותו ובין אם לאו, על עובדה אחת אין עוררין. מלול הצליח לחצוב בסלע, לשרוד את המיתון של 2008 ולהפוך מעוד חברה זניחה בענף ה-BTL לאופוזיציה לוחמנית שלא נחה לרגע מול המתחרה הגדול שלו. אקזיט עתיר ממון? לא כרגע.

 

ה"חמ"ל" שלו צנוע - שלושה חדרים בצפון הישן של תל-אביב. משם מתנהל לו מחזור שנתי בן כמה מיליוני שקלים, שהלך ותפח בשנים האחרונות בהדרגה מתמדת. הנתון הזה מקבל משנה תוקף – ולא רבים יודעים זאת – לנוכח העובדה שאת החברה רכש מלול בתחילת 2006 בסכום זעום של אלפי שקלים בודדים.

 

שחקנים בע"מ בגלגולה הקודם, הייתה בבעלותו של בחור בשם אמיר, שעזב לחו"ל בגלל אהבה נכזבת וביקש להיפטר מהבעלות עליה. "נודע לי שהוא רוצה לטוס לחו"ל, אז רכשתי ממנו את החברה בסכום מגוחך", משחזר מלול בהיסוס. עד אז, בשנים 2004-2006, למד משחק בבית צבי ועבד אצל "קוצ'י", בעליה של חברה לאספקת שחקנים בשעתו.

 

מאז שרכש את החברה, הקצה מלול לדבריו ארבע שעות ביום "כדי לבדוק את השוק". על הדרכים בהן השתמש לביצוע ההיתכנות העסקית שלו הוא מעדיף לא לפרט, אבל יצירתיות בהחלט הייתה שם. במקביל, התפרנס כבמאי מסיבות סיום בבתי ספר. "ומאז הכל היסטוריה", הוא משרבב קלישאה.

 

מדוע שמישהו ימכור חברה בסכום כל-כך נמוך?

"אמיר בסך הכל מכר לי דומיין", מבהיר מלול. "הקנייה הייתה של דומיין ומאגר אי-מיילים של 20 מפיקים בערך. הוא לא עבד כמוני פול טיים אלא עשה את זה 'על הדרך' ".

 

לא חששת להמר על דרך עצמאית?

"זיהיתי הזדמנות עסקית עוד כשעבדתי אצל קוצ'י, בזמן שהיה קבלן משנה של ראש חוצות באירוע העשור לטרגט מרקט ב-2003. הייתי שם דמות שטח, ראיתי איך זה והחיבור עם האנשים קסם לי".

 

 

 

תעריפים גבוהים 

 

אחד הדברים שמביאים למלול את הסעיף, הוא כאשר מכנים את השחקנים שלו "דיילים". גם לא "דיילים משודרגים". עניין של פרנציפ, הוא אומר, וגם של דימוי וכסף בעקבותיו."שחקן מעביר את המסר השיווקי בצורה הרבה יותר זכירה מאשר דייל רגיל ועל כך יעידו פעילויות הקד"מ הרבות שמתבצעות בשנים האחרונות על-ידי שחקנים", הוא פוסק. "אמנם הלקוחות משלמים מחירים הרבה יותר גבוהים אבל הם מקבלים תמורה".

 

מהחמ"ל הקטן שלו מפקד מלול על שלוש בנות, שהן למעשה הזרוע הביצועית של החברה. אחת מטפלת בניהול צוות האמנים, השנייה מופקדת על הסטיילינג והשלישית משמשת כמפיקת תוכן. הוא עצמו ממונה על הקשר עם הלקוחות.

 

 איתמר מלול

לא דייל, שחקן. מלול

 

 

כילד תפנוקים, בן לאב עורך דין ואם פסיכולוגית במושב הקרוב ביותר לרצועת עזה, מושג החריצות היה חריג בעיניו עד שעבר לעיר הגדולה. "בענף הזה למדתי להכיר אנשים בני גילי שהם מאוד חרוצים, דבר שלי היה זר כילד שמנת. אני מודה שניתנה לי הזכות להכיר תקציבאים ומפיקות חרוצות מאוד". את הצבא, אגב, עשה בצנחנים.

 

בעתיד מתכוון מלול לחזק את קשריו עם רשויות מקומיות, עיריות וגופים ציבוריים גדולים. לא צריך להיות מבין גדול בענף כדי לדעת שמדובר במכרה זהב עבור כל מפיק וספק.

 

בינתיים, בחודשים האחרונים טרוד מלול בתפעולו של האנגר רחב ידיים חדש יחסית, ללימוד קרקס אווירי דווקא בנתיב העשרה. זהו פרויקט מקביל לשאר עיסוקיו, שמתקיים בשיתוף חברה אוסטרית המספקת לו את הציוד. מורים לאקרובטיקה מלמדים בני נוער מקומיים מהפריפריה, ומכשירים אותם להיות לוליינים ואמני קרקס. כדי לפלס לעצמך דרך בענף האירועים והשיווק החוויתי, גם מלול יודע, חייבים כישורי לוליינות.

 

 

תגובות
התקבלו 18 תגובות
1.  בחור כארז !
2.  כל הכבוד לך איתמר !
3.  תענוג לעבוד איתם !
4.  איתמר יש לך תמונות יותר יפות
5.  גבר גבר
6.  הוא כזה ..
7.  גבר גבר אבל ...
8.  לאיתמר ושחקנים בע"מ .
9.  נחשוש
10.  אתה תותח
11.  סליחה אבל...
12.  מפרגן לך אח יקר
13.  לתגובה ל11 :
14.  איתמר מלול...
15.  קסם של בחור !
16.  צודק דגני ...
17.  כך דוגמא פישר
18.  זיין שכל מקצועי.