כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סלקום: פסטיבל הופעות אינטרנטי יחנוך חנות מוסיקה חדשה ברשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.03.2011
/ 14:51

מי שתהה האם חברת סלקום "קברה" את מותג "ווליום" המצליח שלה, בעקבות ביטול פסטיבל ערד האחרון וביטול מתן החסות הראשית לגמר כוכב נולד, התבדה השבוע.

 

חברת הסלולר מאווררת את הקונספט המדובר באמצעות חנות מוסיקה אינטרנטית חדשה, שתכניה יהיו נגישים בכל מדיום דיגיטלי, לרבות האייפון וללקוחות כל החברות.

 

בחנות מוצעים להורדה מאות אלפי שירים של עשרות לייבלים מובילים בישראל ובעולם, בהם וורנר, סוני, MBOX, ניו סאונד, הליקון, אן.אם.סי, הד ארצי, פונוקול, התו השמיני ועוד רבים.

 

לרגל הפתיחה יופק לראשונה פסטיבל מוסיקה אינטרנטי ללא קהל, שיועבר בשידור חי לעשרות אלפי גולשים באמצעות מצלמות ווב-קאם מהבית. ההופעות תתקיימנה באולפן ייחודי שנבנה לטובת הפסטיבל, וכלל קונסטרוקציה מורכבת ומאות מסכי לד שיאפשרו להציג בו זמנית מאות אנשים בשידור חי ישירות מבתיהם ולהתכתב איתם. המטרה: יצירת חוויית מופע אינטראקטיבית.

 

על מנת לצפות בהופעות הפסטיבל, יש להירשם מראש להופעה המבוקשת ולשריין מקום (אם כי בעת כתיבת שורות אלה, אתר ההרשמה אינו פעיל) בדיוק כמו באירוע רגיל. לוח המופעים בתחתית הידיעה.

 

20 שקלים לחודש

השימוש בשירותי החנות הווירטואלית לא יהיה בחינם, והתעריף שנקבע לו הוא 19.90 שקלים לחודש, במנוי חודשי. שמיעת השירים תתבצע באמצעות סטרימינג, ללא הגבלה בסלולר ובמחשב.

 

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק הפורש של סלקום: "בחרנו להשיק את ווליום עם פסטיבל מוסיקה ייחודי באינטרנט שיאפשר לגולשים בבית ליהנות מחוויית מוסיקה ייחודית השונה מהפורמטים הקיימים היום ברשת. הפסטיבל הינו הפקת מקור של החברה ומצטרף להפקות הייחודיות של סלקום".

 

 

מי יופיע ומתי

10.4 – מוניקה סקס והדג נחש

 

11.4- שלומי שבן וברי סחרוף

 

12.4 – מרסדס בנד והיהודים

 

13.4 – עידן יניב ומשה פרץ

 

14.4- אפרת גוש, קרולינה ואברהם טל

 

 

 

סלקום ווליום

אתר האינטרנט של החנות (יח"צ)

 

 

 

 

הפקת הפסטיבל: פרומרקט

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר