כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פגים בסטייל: שילב במהלך שיווקי מקיף לנשים הרות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.03.2011
/ 12:16

רשת מוצרי התינוקות שילב תצא בתחילת אפריל במהלך שיווקי אסטרטגי מקיף שבמרכזו האישה ההרה.

 

לבד מקמפיין קונבנציונלי בכלי התקשורת, פיתחה הרשת מוצרי הלבשה ייחודיים לתינוקות החל מיום לידתם תחת שם קטגוריה חדש – JEANSY.

 

במקביל ישווק מזרון מתקדם לתינוקות בשיתוף רשת קינג קויל, בד בבד עם חשיפתה של עגלה "עירונית" נוחה  (AVIO) המיועדת לאם האורבנית.

 

חלק ניכר מהפעילות השיווקית, כך נחשף הבוקר במסיבת עיתונאים במתחם שילב בנמל, יתממש באמצעות מועדון לקוחות ייעודי לנשים הרות ויולדות.

 

המועדון הוקם בתום תהליך של קבוצות מיקוד, ומושתת על צרכי האישה ההרה.

 

חברות המועדון יוכלו לצבור נקודות בגין כל קנייה, כאשר הרשת תנפיק לכל משפחה עד ארבעה כרטיסי חבר עם תמונת התינוק. ההטבות תינתנה בהתאם לגיל ההתפתחות, ושובר הנחה בסך 50 שקלים יימסר למימוש בחודש יום ההולדת הראשון של התינוק ללא התניית קנייה. מחיר ההצטרפות – 50 שקל.

 

היקף ההשקעה בקמפיין התדמיתי - 7 מיליון שקלים. במהלך השיווקי כולו - כ-15 מליון שקל.

 

את מסיבת העיתונאים הבוקר הפיקה חברת BOLD. הגברה: פאזה תאורה והגברה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר