כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קליק מי שמקליק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.03.2011
/ 15:50

לא תמיד יש צורך בקמפיין מתוזמר כדי ללכוד צרכנים חדשים. לעיתים די בהפתעה חד פעמית לאדם בודד – גם אם אינו נמנה עם "מורעלי" המותג – כדי לעשות את העבודה.

 

על בשרה חוותה זאת שיר טל בת ה-13, תלמידת חטיבת הביניים רימון ברעננה. בפורים קיבלה טלפון אנונימי מפתיע שבישר לה שהיא הגולשת ה-50 אלף שהצטרפה לדף הפייסבוק של חטיף השוקולד קליק (יוניליוור).

 

ביום ראשון השבוע (פורים) נחת בביתה צוות שליחים, שדחפו עגלת סופרמרקט עמוסה ב-50 אלף קליקים (כמספר חברי הקבוצה בפייסבוק) – עניין של יותר מ-60 קילוגרמים של שוקולד בסך הכל.

 

כדי לא לקבל סוכרת חלילה, הוזמנו גם חבריה וחברים של אחותה להקליק, תרתי משמע.

 

קליק בהפתעה

 

קליק בהפתעה

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  איזה עגלה עם קאפות...חחח