כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עיצוב פנים: זה סופרמרקט או לונה פארק מבלבל של מותגים?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.03.2011
/ 14:40

 

סניף נוסף של חצי חינם נפתח בתחילת החודש, הפעם בפתח-תקוה, בעיצוב ססגוני וצועק שמזכיר קצת לונה פארק ותפאורת אולפן בערוץ טלוויזיה.

 

על העיצוב הופקדה גם הפעם חברת קורן פתרונות חזותיים, חמישה חודשים לאחר פתיחתו של הסניף הקודם בהוד השרון.

 

בשאלה האם חווית הקנייה היא חזות הכל והאם החזות – היא היא המטרה המקדשת את האמצעים והמשאבים במקרים הללו. התשובה קצת יותר מורכבת מכן או לא, ותלויה בפרמטרים רבים כמו דרישות הלקוח, אפיון מתחם הקניות, התקציב ועוד רבים.

 

 

 

סניף אם המושבות

 

 

במקרה של הסניף הנוכחי, מדובר ב-1,600 מ"ר שנרכשו על-ידי הרשת לפני כשנתיים מבעליו של מרכול אחר שפעל במקום. בקורן יודעים לומר כי מיד עם תום הליכי הרכישה, החלה עבודת תכנון מקיפה לשינויים והתאמות של המבנה לקונספט של הרשת. המשמעות: שיפוץ מן היסוד.

 

העבודות, כך דווח, נמשכו כשנה וחצי, וכללו עבודות תשתית נרחבות לנוחות הלקוחות. שטח הסניף ומתחם החנייה הורחבו, כמו גם המעברים ותוכננו דרכי גישה ומסועים חדשים.

 

סמנכ"ל התפעול בחברת העיצוב, גלי קורן, אמרה לחדשות 'מפיק' כי ההשקעה בחנות לפי מטר רבוע גבוהה ביחס למקובל בשוק. התוצאה, עיניכם הרואות, משלבת אלמנטים של פיסול, ציור ותאורה תוך ייצוג המותגים והמוצרים ושמירה על בטיחות והנדסת אנוש.

 

 

סניף אם המושבות

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

 

חזות, הכל?

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  פשוט מקסים....