כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק עסקי ברשתות החברתיות - במוקד סדנה למנהלי עסקים ושיווק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.03.2011
/ 9:34

מרכז הכנסים החדש של מלון שרתון בתל-אביב יארח בסוף החודש סדנת מנהלים לשיווק עסקי ברשתות חברתיות.

 

מאז הזינוק בקרנן של הרשתות החברתיות ובראשן הפייסבוק, ועידות וכנסים רבים בהשתתפות מומחי מדיה חברתית התקיימו בישראל ובעולם. כל עיתון כלכלי וגופים עסקיים רבים קפצו על העגלה ודשו בשיטתיות, בהשפעותיהן של הרשתות הללו על השיווק ועל המכירות. לא תמיד זה חידש הרבה.

 

בסדנה המתוכננת, שתופק באמצעות המרכז הבינלאומי לכנסים ובשיתוף פורום מנהלי השיווק, יתקיימו כמה מושבים והרצאות שידונו בשמירת היתרון העסקי והגדלתו תוך שימוש ברשתות החברתיות.

 

טל נברו, ראש מחלקת מדיה חברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי, תרצה על הגדלת המכירות על-ידי שיתוף הלקוח בפעילות השיווקית. פאנל נוסף ינסה ליצור את "המדריך המעשי לעסקים" בעזרת עידו מאירון מחבר הספר "פייסבוק – המדריך לעסקים".

 

המיתוג האישי וסודות השיווק הוויראלי הם שני הנושאים האחרונים שיידונו במהלך היום, בהשתתפות המוסיקאי נוי אלוש וד"ר אלון הסגל, מומחה לניהול ידע ברשתות חברתיות.

 

הסדנה מיועדת למנהלי עסקים, מנהלי שיווק ומרקום, מנהלי רשתות חברתיות, מנהלי תוכן ומפרסמים.

 

30 במארס. להרשמה הקליקו כאן.

 

 

 

 

הפקה: המרכז הבינלאומי לכנסים

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר