כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תקציב הניו-מדיה של "אירוקה" יטופל ב"אקלטיפוס"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.03.2011
/ 18:04

אקליפטוס שיווק במדיה תטפל בתקציב המדיה החברתית של רשת האופטיקה אירוקה.

 

השירותים שתספק החברה יכללו את ניהול פעילות הניו מדיה של המותג; ניהול עמוד הפייסבוק וקהילת החברים; ניטור פעילות המותג ברשת ופעילות מתחרותיה ויצירת חיבור הומוגני בין פעילות האון ליין האוף ליין של המותג.

 

התקציב מוערך ב- 300 אלף שקלים.

 

מרכיב עיקרי של הפעילות ייעשה בזירות החברתיות השונות ופעילות באמצעות אפליקציות המתקדמות תוך ניהול תוכן רלוונטי לצרכנים השונים ובשילוב פעילויות אוף-ליין.

 

מאור חן, מנכ"ל "אקליפטוס": "אנו שמחים על ההזדמנות והאתגר שניתנו לנו בפעילות עם מותג גדול ואופנתי כאירוקה. בשיתוף עם אסטרטגית השיווק האמיצה של החברה והאפשרויות שמציע עולם הניו מדיה, נוביל בשנה הקרבה מספר פעילויות בפייסבוק, כולל ניהול תוכן חכם לצד פעילויות אפליקציה מתקדמות עם חיבור חכם של תחזוק הקהילה לאורך זמן".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר