כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פרומרקט ואיש השיווק חזקי חורז'בסקי הקימו חברת שיווק מגזרית

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.03.2011
/ 14:39

קבוצת השיווק פרומרקט מקימה בתקופה זו חברה בת לטיפול במגזרים באוכלוסייה.

 

לחדשות 'מפיק' נמסר, כי בראש הגוף החדש יעמוד יחזקאל (חזקי) חורז'בסקי, שכיהן בשש השנים האחרונות כמנהל תחום המגזרים בסלקום. חורז'בסקי, כך לפי דיווח שהגיע למערכת, ישמש גם כבעלים במשותף עם חברת הקד"מ.

 

החברה מדוברת תתמקד במתן שירותי שיווק וקידום למותגים במגזרים השונים, תוך שימוש במתודות חדשניות של קידום מכירות ומגע ישיר עם הלקוחות.

 

הלקוחה הראשונה שכבר הודיעה על העברת ניהול פעילות הקד"מ הסגמנטלית שלה לידי החברה היא פרוקטר אנד גמבל. את יחסי הציבור עבורה יבצע משרד שטרן אריאלי.

 

פרומרקט

יוני סער, סופי בלום ופופי אריאלי (יחסי ציבור)

 

 

סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "שטרן-אריאלי ופרומרקט מלווים בהצלחה את פעילות  יחסי הציבור והקד"מ של פרוקטר אנד גמבל ישראל  למעלה מעשור. על רקע הרחבת יכולותיהן והתמקצעותן של כל אחת מהסוכנויות אל תחום המגזרים, ולאור היכרותן רבת השנים עם אופי הפעילות של פרוקטר אנד גמבל, החלטנו לפעול יחדיו בתחום זה.  אנו מאמינים כי השרות שיינתן על ידי פרומרקט ושטרן אריאלי  הן במגזר הכללי והן במגזרים יהיה חדשני, הוליסטי וסינרגטי".

 

בפרומרקט אישרו את הדברים.

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  איזה "ביטחון" מופרז...