כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אחרי הקדם המביך אמש, מי רוצה אירוח VIP באירוויזיון?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.03.2011
/ 10:53

חברת מותגי טיפוח השיער הנקל שוורצקופף מחלקת חבילות אירוח VIP לתחרות האירוויזיון 2011 בגרמניה, במסגרת היותה שותפה מסחרית וספונסרית לאירוע.

 

החברה הכריזה על תחרות סטיילינג באירופה ובישראל במקביל, בשילוב הסלוגן The Look Of Music"".

 

התחרות תתמקד באינטרנט וברשתות החברתיות, ועיקרה שיתוף הגולשים, כצפוי. בישראל ובכל אחת מהמדינות המשתתפות בתחרות, ייקראו הגולשים להירשם באתר ייעודי ולהעלות תמונות המשדרות את "לוק" המוסיקה הייחודי שלהם (כלומר, כיצד לדעתם על פרפורמר ומוסיקאי להיראות בהתאם לדפוס הסטריאוטיפ).

 

מצביעים מישראל ומאירופה ידרגו את התמונות, ויעניקו בין נקודה אחת ל-12 נקודות, בדומה להצבעת האירוויזיון.

 

ה"לוק" שיקבל את  מרב הנקודות יזכה בחבילת אירוח זוגי לדיסלדורף, כולל טיסות ואירוח של שלושה ימים בבית מלון יוקרתי דלוקס, סטיילינג ממומחי שוורצקופף וזוג כרטיסים לתחרות הגמר האירוויזיון ב-14 למאי. זוכה נוסף יקבל גם הוא חבילה זוגית לאירוויזיון.

הקמפיין שילווה את התחרות יתנהל באמצעות סרטוני פרסומת בטלוויזיה, אביזרי נראות בנקודות מכירה, פרסום ברשת ופעילויות במדיה החברתית בניהול חברת לעומק התודעה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר