כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זה לא היופי, זה האופי; זה לא הגיל, זה התרגיל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.03.2011
/ 13:59

 

התרגלתם לראות מכוניות נוצצות או בחורות חשופות על שלטי חוצות? מותג הטיפוח DOVE (יוניליוור) התקין בתל-אביב שלטי חוצות לרגל יום האישה הבינלאומי החל מחר, ועליהם מככבת "פרזנטורית" מסוג אחר. הכירו את לובה שיפמן.

 

יתכן ושמה לא יצלצל לכם מוכר, ולא בכדי. הגברת שיפמן תחגוג השנה יום הולדת 100 עגול, יחד עם חברי הקיבוץ בו היא מתגוררת, גבעת חיים איחוד.

 

לא זו בלבד, אלא שהשלטים מזמינים את הציבור להצטרף לדיון הרה גורל בעמוד הפייסבוק של המותג, הנוגע לאידיאל היופי ודן בשאלה "האם ליופי יש גיל?".

 

דאב שלט חוצות

 

 

 

את הקמפיין מבצעת מקאן אריקסון. ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל: "בשנים האחרונות מקדם מותג דאב את תפיסת "היופי האמיתי", המבוססת על המסר לפיו היופי מגיע במגוון צבעים, צורות וגילאים. זו השנה השנייה, בה אנו רואים ביום האישה הבינלאומי הזדמנות לעורר שיחה בנושא.

 

"בשנה שעברה השיק המותג שלט חוצות עליו הוצגו תמונות של אלפי נשים שנענו לקריאה כי ליופי אין מלכה אחת. השנה בחרנו לעורר את השיח בנושא באמצעות שלט מחווה ליום האישה הבינלאומי המציין 100 שנה, עליו צילמנו את גב' לובה שיפמן בת ה- 100 המוכיחה כי ליופי אמיתי אין גיל. אנו בטוחים כי אלפי נשים מכל המגזרים יצטרפו לשיחה ומקווים כי גם הפעם נעורר דיון אמיתי בנוגע להגדרה הסטריאוטיפית של היופי".

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כוסית