כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"ריפרש" זכתה בתקציב המדיה החברתית של רכבת ישראל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.03.2011
/ 13:40

סוכנות המדיה החברתית ריפרש (refresh) בבעלותו של העיתונאי לשעבר אדם שוב, זכתה השבוע במכרז שערכה הנהלת רכבת ישראל על תקציב השיווק במדיה החברתית באינטרנט.

 

רכבת ישראל הפעילה בשנה החולפת עמוד פייסבוק, בלוג, וערוץ יוטיוב שבהם מתנהלת תקשורת שוטפת עם גולשים, מענה לשאלות ושירות לקוחות.

 

לפני כחודש יצא מכרז שפנה למשרדי פרסום אינטרנטיים, להגשת הצעות להפעלת מתחמי הרכבת בזירות הללו.

 

הזוכה עתידה גם לפתח עבור הרכבת מספר אפליקציות שישרתו את הלקוחות בפייסבוק ובסלולר.

בין לקוחותיה של ריפרש: בנק לאומי, אפריקה ישראל, מיקרוסופט ומפעל הפיס. בשנה האחרונה קיבלה לידיה תקציבים גדולים ובהם חברת הביטוח AIG, גזית גלוב ישראל ואחרות.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר