כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רק עכשיו: מועדון לקוחות חדש ל"קו-אופ"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.02.2011
/ 9:00

באיחור מה מצטרפת רשת קו-אופ למתחרותיה, וחונכת מועדון לקוחות חדש העונה לשם "כוכב ישראל".

 

בדומה לשופרסל ולמגה, יוכלו חברי המועדון ליהנות מהנחות והטבות התלויות בהיקף הרכישות ברשת.

 

המועדון ישרת את הצרכנים העושים את קניותיהם בכל הרשתות הבנות – מיסטר זול, מחסני ממן, פשוט זול (במגזר החרדי) והפינה הישראלית (חנויות נוחות בתל-אביב).

 

קו אופ, על פי הדיווחים, השקיעה במהלך כ-3 מיליוני שקלים. לראשונה בתחום מועדוני הלקוחות, רכשה הרשה מערכות מתקדמות של מסופונים (עמדות קיוסק) שיוצבו בכניסה לכל סניף. אלו יעדכנו את הלקוחות על קניותיהם הקודמות בסניפים ולקבל קופונים והנחות בהתאם להן.

 

במהלך 2011, אומר הבעלים רמי מנדל, יושקעו בפעילות המועדון כ-5 מיליון שקלים נוספים. הצפי מרחיק לכת: 150 אלף לקוחות חברי מועדון בתוך שלושה חודשים.

 

לאלו יתווספו דיוור ישיר, עדכוני דואר אלקטרוני על מבצעים, שיתופי פעולה מסחריים ועוד. ההצטרפות למועדון היא ללא תשלום וכל מצטרף מקבל שי צנוע – סט כוסות או חבילת עוגיות.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר