כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק רחוב: 43 אריזות ענק של פרינגלס ברחובות תל-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.02.2011
/ 14:31

תושבי תל-אביב שעוברים מדי יום ברחובות מרכז העיר הבחינו השבוע ב"אריזות" חטיף פרינגלס ענקיות ניצבות בלא נוע על המדרכות, במקומם של מה שהיו לפני כן לוחות מודעות ופרסום.

פרוקטר אנד גמבל, באמצעות משרד פרסום החוצות JCDecaux, "השתלטה" על 43 עמודי רחוב "פריזאיים" ועטפה אותם לחלוטין בעיצוב ובתצורת אריזת המוצר החדשה. 

העמודים הללו ממוקמים בצירים המרכזיים במטרופולין, בין השאר ברחובות אלנבי, בן-יהודה, דיזנגוף וקינג ג'ורג'.

פרינגלס קמפיין

(צילום: יחסי ציבור)

 

 

 

הקמפיין שילווה את המהלך מבוצע על-ידי חברת זניט-מדיה, במשך שבועיים. הקריאייטיב הופק במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי ובשיתוף חברת גריי אינטראקטיב. הקונספט לקמפיין גובש במחלקת ה-INOVATE של JCDecaux.

פליפ רו, מנכ"ל  JCDecaux : "בקמפיין החדש, ביקשנו להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית לצורך הצגת אריזה חדשה של מוצר קיים בצורה מקורית. הפיכת עמודי רחוב לאריזות של מוצר לא בוצעו עד היום בעיר".

אבל לא כולם שבעי רצון מכך. ברשת הפייסבוק עלו השבוע כמה סטטוסים ביקורתיים על המהלך, שלטענת כותביהם דורסים ברגל גסה את איכות החיים העירונית. אחד מהם, ששמו שמור במערכת, כתב: "עכשיו מזהמים לנו את העיר עם לוחות מודעות בצורת חטיף. האם זה אומר שנקבל הנחה בארנונה?". 

חומר למחשבה. 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  למדו משהו