כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

1,600 עבודות סטודנטים ישווקו את "בצלאל" בפרסום חוצות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.02.2011
/ 10:49

תערוכת חוצות גדולה תקדם החל מהשבוע את בית הספר לאמנות בצלאל בירושלים, ותהווה למעשה קמפיין שיווקי לסטודנטים המתעניינים בלימודים במוסד.

 

כחלק מכך, כל סטודנט קיים מתוך כלל הלומדים לתואר ראשון בכל שמונה המחלקות בבית הספר, יציג יצירה אישית אחת שתייצג אותו בשלט חוצות.

 

בסך-הכל מדובר ביותר מ-1,600 סטודנטים ועבודות, שיתפרסמו בפלטפורמות פרסומיות מצפון הארץ לדרומה וייצרו מעין תערוכת ענק במרחב הציבורי. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "בוא להיות בוגר בצלאל".

 

את התערוכה תרכז גלריה מקוונת באתר המוסד, שתמפה את מיקומה של כל עבודה ברחבי הארץ. היקף הקמפיין בשקלים: 600 אלף.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר