כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.02.2011
/ 9:52

משחק הכיסאות

 

קמפיין נחמד של חברת התעופה KLM. החברה רצתה להכיר לנוסעים בשדות התעופה את כרטיס הביזנס קלאס האירופאי והמשודרג, בו ניתן לרכוש במחיר יחסית מוזל גם את הכיסא הסמוך.

 

למתעניינים שיש להם כסף מיותר, השירות נקרא ‘personal space’.

 

על מנת להוכיח כי אכן המין האנושי זקוק למעט שטח פנוי סביבו, הם יצאו במחקר הומוריסטי שיווקי המצולם במצלמה נסתרת באיזור שדה התעופה באמסטרדם, הולנד.

 

 

 

 

 

ירוק לי

 

מותג lee רצה להצטרף לגל הירוק האקולוגי. מסתבר, שגם ההודים מאמצים את המגמה הירוקה וגם שם מתחילות פעילויות שיווקיות במעטפת זו.

 

כאשר שקיות ממוחזרות כבר לא ממש עושות את זה לצרכנים, יש לקחת אותן צעד אחד קדימה.

 

שקיות המותג המציאו עצמן מחדש בוורסיות שימוש נוספות שניתן ליישמן בגמר השימוש. שקיות אלו נקראו The ‘Never Wasted’ shopping bag ויכולות להיות לוח משחקים, מחזיק עטים, סימניה ושימושים רבים נוספים.

 

בתוך תקופה קצרה הביקוש לשקיות אלו גבר כל-כך, שמפעילות מצומצמת של 3,000 שקיות לשם הגימיק, היה צורך ליצר 300 אלף שקיות נוספות תוך פרק זמן קצר.

 

 

המעבדה

המעבדה

 

המעבדה

 

המעבדה

 

 

 

דיאטת מים

 

ידוע כי במים אין כל מרכיב משמין וכי אין דבר מחיה ובריא משתיה מרובה של מים.

 

מותג מים מוכר בגרמניה יצא בקמפיין ויזואלי מגניב ושובה עין. עם רכישת בקבוק המים, דמותה של דוגמנית נראתה על גבי התווית הפנימית בבקבוק. כאשר הבקבוק מלא, הדוגמנית נראית מלאה "במקומות הנכונים", אולם עם קצב השתיה היא נעשית דקיקה יותר ויותר.

 

 

 המעבדה

 

המעבדה

 

 

המעבדה

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  חזקקקקקקקקקק