כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בראשית ברא אלוהים את התפוח

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.02.2011
/ 15:51

חברות רבות המשווקות מוצרי פנאי "תופסות טרמפ", באופן צפוי והגיוני למדי, על ה"וולנטיינ'ס דיי" מדי שנה בשנה.

 

שוקולד, או מתנות רומנטיות עוד מילא. אבל איך קושרים תפוח לאהבה - דרך עץ הדעת או אדם וחווה? לא זה ולא זה.

 

תאגיד הפירות בראשית, שמשכנו בגליל ובגולן ומוביל את שוק הפירות הנשירים בישראל, החל בפעילות שיווקית לזן התפוחים הוורדרד "פינק ליידי", המסמל בעולם את "תפוח האהבה".

 

חברת הקד"מ טרגט מרקט נשכרה לשם כך, ודייליה יחלקו טעימות ובלוני הליום בצורת לב ורוד ב-80 מרכולים במשך ארבעה שבועות. בסיכומו של דבר ינופחו ויחולקו כ-50 אלף בלונים מסוג זה.

 

היקף ההשקעה בקמפיין הפרסומי והחוויתי כאחד הוא כ-400 אלף שקלים.

 

 

 

 

הפקה: טרגט מרקט

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר