כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אתם חייבים חופש מהעבודה. אבל למה דווקא אתם?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.02.2011
/ 15:50

בעיצומה של עונת החורף, שבה בדרך-כלל אנשי השיווק בחברות המשקאות הקלים עושים שיעורי בית לקראת קמפייני הקיץ הבא, משיק דיאט קוקה קולה פעילות שיווקית חדשה וממושכת על טהרת מוטיבי החופש.

 

הפעם, לשם שינוי, לא נעשה שימוש בפייסבוק אלא באתר הייעודי למותג. על הצרכנים המעוניינים להשתתף, להיכנס לאתר, להזין בו קוד השתתפות ממוצרי דיאט קוקה קולה ואת הפרטים האישיים.

 

לאחר מכן יש לבחור את יום החופש המושלם עבורכם מתוך האפשרויות המוצעות, לציין עם מי תרצו לחלוק את הבילוי ולהסביר מדוע דווקא אתם חייבים, אבל ממש חייבים לצאת לחופשה המדוברת.

 

בין אפשרויות הבילוי המוצעות באתר, תחת שם המבצע DAY OFF: ארוחת בוקר או צהריים; עיסוי; קארטינג; שופינג וחוויות נוספות.

 

הזוכים, יש לציין, לא יצטרכו לדאוג לסידורים המנהלתיים והלוגיסטיים לקראת החופשה. צוות החברה יתאם עם הבוס של הזוכה במקום העבודה וידאג לרכב ואפילו נהג שישנע את הזוכים ביום הפנוי.

 

הפעילות (המוגבלת לבני 21 ומעלה) החלה השבוע ותימשך עד 15 באפריל. ביצוע: פרומרקט.

 

 

 

כמעט לא לוקחים חופש

 

הילה גור מנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל: " ממחקרים שערכנו עולה כי הישראלי משקיע שעות רבות במקום העבודה, כמעט לא לוקח חופשות והתוצאה היא שחיקה מתמדת שמובילה לירידה בתפוקתו ובאיכות חייו.

 

"לאור זאת החלטנו להוביל מהלך במסגרתו הוא מזמין את הציבור להתנתק לזמן מה מהשגרה ולקחת הפסקה מהמולת היום. המשתתפים בפעילות יזכו למלא את המצברים, להתקרב לעצמם ולמי שלצידם, להשתחרר, להירגע  ובעיקר לעשות לעצמם מה שעושה להם טוב".

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר