כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הערב (ה'): מסיבת התה של עליזה (וחנה, ושולה, ועוד 600 נשים)

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.02.2011
/ 15:43

מסיבות תה לקידום מותג תה. איך לא חשבו על זה קודם בישראל?

 

אז נכון שהאנגלים המציאו את הרעיון, שהפך עם הזמן אף לחלק מהתסריט של "אליס בארץ הפלאות". אבל ביוניליוור, משווקת תה ליפטון בישראל, סבורים שעל אף החורף הצולע , המנטליות הישראלית ה"אספרסוטיבית" והמתחרה הוותיקה ויסוצקי - יש בהחלט מקום למסיבות תה גם כאן.

 

בסיוע חברת WOM, המבצעת שיווק מפה לאוזן באמצעות מאגר נתונים ענק בן כ-40 אלף נשים, יתקיימו מחר (ה') בביתן של 600 נשים ערבים אינטימיים בחסות המותג. המפגש המרכזי יתקיים בביתה של אשת יחסי הציבור יפה אפרתי, בהשתתפות נשות חברה ונשיאת עמותת עלם, נאוה ברק.

 

המארחות תפתחנה את דלת אמותיהן ל-10-20 חברות, כאשר החברה תספק את התה, הכלים והנשנושים. במרכז ה"מסיבה": משחק קופסה חדש שפותח במיוחד עבור נשים.

 

 

40 אלף מסיבות

 

המשתתפות בקמפיינים השונים (או כפי שהן מכונות בעגה השיווקית "השגרירות") מתנסות במוצרים ועל סמך התנסותן ממליצות לסביבתן בכל האמצעים העומדים לרשותן - פנים אל פנים, טלפון, אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

 

מסיבות הבית נחשבות בעולם לערוץ שיווקי המשמש חברות רבות, ליצירת מפגשים בלתי אמצעיים עם הצרכן. בין אלו נמצאות חברת קראפט, שהפיקה השנה 2,000 מסיבות בו זמנית בארצות-הברית, בהן קיבלו המשתתפות את זכות הראשונות לנסות מוצר חדש. גם קונצרן סוני העולמי עשה שימוש בשיטה, שעה שקיים מסיבות להשקת משחק פלייסטיישן חדש. מייקרוסופט אף הגדילה לעשות, ועל-פי הדיווחים "הרימה" ברחבי העולם 40 אלף מסיבות (או אירועי השקה) בו זמנית, במימונה המלא.

 

 

 

שעה אינטימית

 

קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות והקולינריה ביוניליוור ישראל: "במסגרת הפעילות למותג אשר השקנו באחרונה, חשוב לנו לייצר מפגשים עם הצרכן ובפרט עם צרכניות, אשר יביאו לידי ביטוי אמיתי את המסר המלווה את המותג 'ליפטון – הפסקת תה אחרת' בכל אחת מהפלטפורמות בהן נוגעת ההשקה.

 

"אנו גאים להיות המותג הראשון בארץ שעושה שימוש בטרנד העולמי של מסיבות בית. הקונספט אשר כבש לו מקום אצל מותגים רבים בעולם, מתאים במיוחד לרעיון של יצירת הפסקת תה חווייתית בקרב נשים".

 

אסף צוריאל, מנכ"ל WOM ישראל: "טרנד מסיבות הבית הפך לאחרונה לערוץ שיווק פופולארי בעולם - מאות ואלפי מסיבות המתרחשות בו זמנית בבתיהם של אנשים פרטיים, המוכנים לפתוח את דלת ביתם ולאפשר לחברות ומותגים שונים להשיק מוצרים במפגש אינטימי עם הצרכן וחבריו הקרובים. המסיבות הינן חלק מפעילות "פה לאוזן" אשר הפכה לחלק בלתי נפרד מתמהיל ערוצי השיווק של מותגים רבים.

 

"פעילות מסיבות הבית מתאימה במיוחד למסר של ליפטון שמבקש ליצר לצרכניו הפסקת תה אחרת, ייחודית ומהנה. היענות הצרכניות להזמנתנו לפתוח את ביתן למסיבות הייתה גדולה ומעידה על הפוטנציאל הקיים בערוץ שיווק זה. אנו בטוחים כי בדומה לעולם המהלך יזכה להצלחה רבה בקרב הצרכניות". 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר