כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פעילות מוחית: שפה שיווקית חדשה למרצדס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.02.2011
/ 15:36

כלמוביל יבואנית מרצדס בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי המציג שפה פרסומית חדשה תחת הקונספט Left brain Right brain.

 

הקמפיין כולו מתנהל סביב המוח, שמורכב משני חלקים מנוגדים המשלימים אחד את השני. החלק השמאלי (Left Brain) שאחראי על הפן האינפורמטיבי,האנליטי והלוגי, והימיני - Right Brain  - שאחראי על הפן היצירתי והאינטואיטיבי.

 

המסר המרכזי שעובר בקמפיין הוא שמרצדס, בדומה למוח, היא שילוב בין ניגודים שיוצרים משהו מושלם; שילוב בין חדשנות טכנולוגית, הנדסה פורצת דרך, מערכות מתקדמות, לבין עיצוב מעורר השראה, יצירתיות , נועזות וחדשנות.

 

ביצוע: שלמור אבנון עמיחי; Y&R אינטראקטיב.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר