כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מהו הלוקיישן האידיאלי לדייטים בתל-אביב?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.02.2011
/ 15:26

כלמוביל, יבואנית רכב המיקרו סמארט בישראל, לא ממתינה וזמן קצר אחרי ההכרזה על השקתו מחדש בארץ החלו פעילויות שיווק חווייתי ממוקדות.

 

הבאה בתור, בהקשר זה, היא מיזם משותף עם מלון הבוטיק התל-אביבי בראון TLV, לקראת יום האהבה הנוצרי, הוולנטיינ'ס דיי.

 

הפעילות מתרחשת, כצפוי, בפייסבוק, ומטרתה לגלות מהו "הדייט האורבני המושלם".

 

על הגולשים לשתף ברשת החברתית, את דעתם על המקומות האידיאליים לזוגות ברחבי העיר, כאלו שגורמים להם לאהוב ולהרגיש נאהבים.

 

הגולש שתשובתו תיבחר, יזכה במכונית סמארט צמודה ל-24 שעות ואירוח מלא במלון לרבות טיפולי עיסוי זוגיים ופינוקים נוספים.

 

 

 

 הקאמבק של "סמארט" בישראל: גרילה, פייסבוק ושיווק אישי ממוקד

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר