כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גד מורנינג טו יו, סר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.02.2011
/ 11:25

מנהג שיווקי נפוץ ונדוש, הוא לקחת את המילה "פסטיבל", להפקיע אותה ממובנה ההפקתי ולהשתמש בה כדי לתאר מבצע הנחות, סייל או קמפיין נקודתי.

 

כזה הוא "פסטיבל גד מורנינג" של מחלבות גד, שחוזר בפעם השנייה ומציע עשרה ימים של ארוחת בוקר שנייה בחצי המחיר, בשורת בתי קפה (16-26 בפברואר).

 

כדי לממש את הזכות להטבה, יש להצטייד בקופון שיפורסם בידיעות אחרונות.

 

בנוסף לארוחות הקבועות, בתי הקפה והמסעדות יגבו את התפריטים במנות מיוחדות אחרות, כמו שקשוקה ירוקה, קרואסונים ממולאים ועוד.

 

יצוין כי בדצמבר 2010 הודיעה המחלבה על מהלך מקיף של מיתוג מחדש. הרחבה בנושא תוכלו למצוא בקישור המצורף בתחתית האייטם.

 

 

 

מחלבות גד מעמיקה את הבידול: החברה לקד"מ ו"הדיה" יבצעו

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר