כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הקופאים ברשת בתי הקולנוע "לב" מוכרים כרטיסים במערה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.02.2011
/ 10:56

סרט האקשן בתלת-מימד "סאנקטום" (SANCTUM) החל מוקרן בימים אלו ברשת בתי הקולנוע לב, בד בבד עם מהלך מיתוג ופרסום לא שכיח במיוחד.

 

הסרט החדש, מבית היוצר של הבמאי ג'יימס קמרון ("אוואטר", "טיטאניק") מתחקה אחר קבוצת חוקרי טבע, שיוצאים לחקור את אחת המערכות הגדולות, היפות והבלתי נגישות בעולם.

 

צילומי הטבע המרהיבים, המוקרנים בטכנולוגיית התלת-מימד, הם אלו שהיוו בסיס להשראה עבור משרד הפרסום LEAD. צוות המשרד ביצע מיתוג של קופות קולנוע, בדמות המערות התת-ימיות המוצגות בסרט.

 

הקופאים יושבים "בתוך" המערה ומוכרים כרטיסים לקהל, שמן הסתם יתלבט פחות לאיזה סרט ללכת.

 

בנוסף, שילוט ה"אימפקטים" של הסרט ברחבי תל-אביב מתכתב עם העולם הוויזואלי שלו, ואף הוא מעוצב בדמותה של אותה מערה. לצד אלו, תחנות האוטובוסים ממותגות באופן דומה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר