כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"ברעם" זכתה במכרז הפרסום והקד"מ ברכבת לעשר השנים הבאות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.01.2011
/ 12:31

תמורת סכום בן 7 מיליון ושבעה שקלים (7,000,007) לשנה שהציעה במכרז, קיבלה חברת ברעם את זכויות הפרסום ברכבת ישראל במכרז שסיפק לא מעט כותרות.

ברעם תוכל לפרסם בקרונות הרכבת ובתחנותיה במשך עשר השנים הבאות, בהיקף הכנסות משוער של יותר מרבע מיליארד שקלים.

גיא בר-עם, מבעלי החברה, אמר היום לאחר היוודע התוצאות: "מדובר בערוץ פרסום עצמתי המאפשר העברת מסרי פרסום לקהל המונה עשרות מיליוני נחשפים בכל שנה עם צפי צמיחה דו סיפרתי. לקהלי היעד ברכבת פרופיל ייחודי ואפשרות להעברת מסרים במספר מגוון של שיטות פרסום". עוד הוסיף בר-עם כי "בכוונתנו להחליף את מתקני הפרסום בתחנות".

מכרז הרכבת, מהגדולים בישראל, הציע פרסום על-גבי 2,000 פני פרסום ומאות שלטים בתחנות, במעברים וברציפים; חשיפה במאות קרונות – חיצונית ובתוכם; ובנוסף זיכיון בלעדי לפעילויות קידום מכירות ב-46 תחנות הרכבת בכל הארץ.

אתר אייס פרסם בתחילת ינואר כי במכרז השתתפה גם חברת פרסום החוצות JCDecaux. כזכור, ברכבת ישראל סיימו מיוזמתם את ההתקשרות עם חברת הדריה, וזו נאלצה להתפרק בשל כך.

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כל הכבוד לברעם -יעשו עבודה מצויינת