כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אייל קולב, מפיק כנס הענף 2011: "כל הספקים שותפים מלאים לעשייה"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.01.2011
/ 17:17

 

ההכנות הנמרצות לקראת כנס ענף האירועים והשיווק החוויתי בפורמט החדש – SHOWREEL 2011 – נכנסות לישורת האחרונה וגוזלות יותר ויותר שעות שינה מצוות ההפקה ככל שמתקרב תאריך היעד.

 

זה לא היה פשוט, אבל הצלחנו "לגנוב" את המפיק בפועל של האירוע, אייל קולב, לשיחה קצרה וכנה בעיקר על התחושות ודפוסי העבודה בימים האחרונים.

 

קולב, עבור מי שלא זוכר או לא מכיר, הוא הבעלים של חברת השיווק החוויתי מרקטים. בעברו המקצועי עשור של פעילות רלוונטית, בין השאר בחברת פרומרקט וכמנהל פרויקטים עצמאי. אשתקד הפיק לראשונה את כנס הענף.

 

מלאכת ההפקה החלה לפני כחודשיים וחצי, עם צוות מצומצם שכלל תחילה ארבעה אנשים בלבד ובהמשך הלך ותפח.

 

אז מה נשתנה הכנס הזה מכל קודמיו? קולב משיב, כי "בשונה משנים קודמות אנחנו משקיעים הרבה יותר במיצג המרכזי, בטכנולוגיות הכי חדישות וכאלה שלא נראו בכלל עד כה בארץ"

 

אז למעשה מדובר בהשקת בכורה שלהן?

 

"זו לא השקה אמנם, אבל זו פעם ראשונה שהסגמנט העסקי ייחשף אליהם. חוץ מזה, זו פעם ראשונה שהאירוע בביתן 1, המשמעות היא הבדל גדול גם בהיבט של כמות האנשים והמציגים. השנה יש הרבה יותר דגש על הפן הטכני והטכנולוגי".

 

 

אייל קולב

אייל קולב

 

האם השינויים הללו מקשים על העבודה שלו כמפיק? קולב לא מעוניין לדבר במונחים של קושי ומעדיף את התרדיף האלגנטי יותר – "אתגר". "זה גורם לעבודה להיות מאתגרת יותר ומעניינת יותר. לא עניין של קשה או קל. אני יכול לנצל את השטח יותר לטובתי", אמר.

 

קלישאה אחרת אומרת, שהסנדלר הולך יחף. האם העובדה שאירוע הדגל של תחום האירועים והשיווק החוויתי צריך להיות חף מטעויות ומרהיב יותר מכל אירוע לקוחות אחר, יש בה כדי להסב לחץ בהפקה?

 

"ההיגיון אומר שזה כן ילחיץ, כשאני חושב על זה. אבל אני לא בלחץ כי יש לנו מיצג 'בן זונה' וממש מוצלח. כך שאני לא חושש. אנחנו לא מתיימרים לעשות את מה שאף אחד לא ראה אף פעם. בבזק אקספו האחרון למשל, שזה פרויקט של 15 מיליון שקל, אנחנו לא יכולים להתחרות, אבל זה ברור שיהיה מיצגים הרבה יותר מרשימים והרבה יותר יקרים. זו בעיקר טעימה למפיקים כדי שיבינו מה אפשר לעשות עם הציוד הזה בהמשך".

 

זמן קצר לאחר שהסתיימה השיחה קולב מתקשר ומבקש להוסיף משלו:  "מה שמאוד חשוב בכנס הזה, שלא קורה בשום פרויקט אחר בוודאות", הדגיש, "הוא שהתפקיד שלי הוא סוג של דבק בין כל הספקים. כאן הספקים הם שותפים מלאים לכל העשייה. החשיבה וגם התכנון, הכל נעשה ביחד אתם".

 

ובאירוע רגיל ללקוח קצה אין שיתוף פעולה ולא רוצים להצליח?

 

"תמיד המטרה להצליח באירוע, נכון, אבל בגלל שכל אחד רוצה לבלוט ולהראות כמה שהוא טוב וזה הפנים של כל אחד פה, העשייה בהתנהלות היומיומית היא שונה. זו תחושה שכולם בעצם באותה סירה. אין פה אינטרס מובהק של כסף. יש המון פגישות של איך לעשות דברים ולא רק מה לעשות".

 

 

 

SHOWREEL 2011: החלה ההרשמה למבקרים

 

 

 

תגובות
התקבלו 3 תגובות
1.  כל הכבוד
2.  תאום צפיות
3.  מה שלא מופיע בכתבה שבמקביל אייל הפיק עוד בת לאאויר העולם