כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איך אתם אוכלים עוגיות אוראו?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.01.2011
/ 14:45

מותג העוגיות אוראו (OREO) תופס טרמפ על דקות התהילה של תוכנית הריאליטי היפה והחנון בערוץ 10, רגע לפני הגמר הגדול.

שיתוף פעולה מסחרי החל השבוע, במסגרתו הוקם בעמוד התוכנית שבאתר נענע10 מתחם וירטואלי, בו יתבקשו הגולשים והצופים להעלות תמונות המדגימות "טקס אכילת עוגיות אוריאו". התמונות שייבחרו על-ידי הגולשים יזכרו בפרסים.

אוריאו הן העוגיות הנמכרות ביותר בעולם. בחברה יצרו לה בידול שהתקבע בזכות הצרכנים למעשה, הבא לידי ביטוי באופן אכילתן – הפרדת שני חלקי העוגיה, ליקוק הקרם שבמרכז, טבילת העוגיה בכוס חלב ואכילתה.

סביב הריטואל נערכות בעולם תחרויות אינטראקטיביות מצליחות, כך טוענים בחברה, המזמינות צרכנים לתת אינטרפרטציה משלהם ל"טקס".

את הפעילות ילווה קמפיין פרסומי ופעילות קד"מ ענפה באמצעות מחלקת השיווק בחברת קראפט פוד'ס ישראל וללא חברת שיווק חיצונית.

היקף ההשקעה בפעילות מוערך ב-1.2 מיליון שקלים. המדור יישאר לעולם חסיד של ביסקוויט פתי-בר.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר