כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הביתן הישראלי ביריד התיירות הספרדי גונב את תשומת הלב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.01.2011
/ 16:13

20 הבלוגרים המובילים בספרד בתחום התיירות ביקרו אתמול (ד') בביתן הישראלי הפועל ביריד התיירות לדוברי ספרדיתFITUR .

 

עשרות מדינות המציגות בתערוכה התחרו על הזכות לארח את הבלוגרים. אלה האחרונים קיימו בביתן הישראלי דיון בנושא אפקטיביות של בלוגים לעידוד התיירות. בדיון השתתפו גם מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר וסמנכ"ל השיווק, אורן דרורי.

האירוע יימשך חמישה ימים, ונפתח כאמור אתמול במעמד מלך ומלכת ספרד. על-פי תקוות המארגנים, צפויים להשתתף בו יותר  מ-10,000 מציגים מ-170 מדינות, שימתינו לכ-220 מבקרים מתוכם כ-125 אלף אנשי מקצוע. היריד מייצר מפגש חשוב בין גורמי התיירות בעולם, בהם גם נציגי ישראל, לבין גורמי התיירות המובילים בספרד ובאמריקה הלטינית.

הביתן הישראלי ישתרע השנה על פני שטח של 380 מ"ר ויציגו בו 33 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל בהן רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים ועוד. במסגרת הפעילות בביתן  תופיע קבוצת בלבלו לתיאטרון רחוב שתציג אירועים ודמויות היסטוריות, תוך הפעלת הקהל. חברת אהבה תחלק למבקרים בביתן מוצרים של ים המלח.

במהלך ימי היריד יקיים הצוות הישראלי של משרד התיירות פגישות עם סוכנים בכירים, חברות תעופה ומארגני תיירות מובילים מהשוק הספרדי והפורטוגלי וראיונות לתקשורת, במטרה לעודד את התיירות לישראל ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המדינות.

בשנת 2010 ביקרו בישראל כ-62 אלף תיירים מספרד וכ-15 אלף מפורטוגל. מרבית התיירים ממדינות אלו מגיעים לישראל למטרת צליינות, לצד מיעוט המגיע לישראל למטרות תרבות, קולינריה, בילוי ופנאי.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר